همتی: دربی را می بریم تا صدرنشین بمانیم

همتی: دربی را می بریم تا صدرنشین بمانیم

وب سایت رسمی فوتبالی -آدام همتی هافبک چپ پرسپولیس به شرایط فعلی سرخپوشان برای دربی خوش بین است و معتقد است تیمش می تواند برنده این دربی باشد.

 همتی در گفت و گو با فوتبالی در مورد شرایط پرسپولیس گفت: ما در نوروز تنها دو سه روز تعطیلی داشتیم و خیلی زود به تمرینات بازگشتیم تا خودمان را برای ادامه بازی های مان آماده کنیم. در این مدت تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و آماده‌ایم استارت خوبی در سال جدید داشته باشیم.

 همتی در مورد اولین بازی پرسپولیس در سال ۹۸ گفت: ما در اولین بازی مان در سال جدید باید در دربی به مصاف استقلال برویم. دیداری که برای هر ۲ تیم مهم است و نتیجه اش می تواند تاثیر زیادی در سرنوشت مان داشته باشد. هافبک جوان سرخ ها در مورد دربی ادامه داد: همه می دانند این یک بازی خاص است و نتیجه آن برای هواداران ما و استقلالی ها مهم است. ما امیدواریم برنده این دیدار باشیم تا بتوانیم همچنان صدر نشینی مان ادامه دهیم.

همتی در ادامه در خصوص حضورش در ترکیب پرسپولیس برای این بازی گفت: همانطور که گفتم این یک بازی خاص است و همه دوست دارند در این دیدار بازی کنند، این که من در ترکیب باشم یا نه به نظر برانکو بستگی دارد. اگر برانکو در این بازی به من فرصت بدهد تمام تلاشم را به کار می‌گیرم تا بهترین عملکردم را نشان دهم. همه ما یکدل هستیم تا به هدف اصلی مان که پیروزی در این بازی است، دست پیدا کنیم، حالا فرقی نمی کند من بازی کنم یا از روی نیمکت بازی را تماشا کنم.

همتی با تمجید از شرایط فنی و روحیه خوب پرسپولیسی ها در خصوص پیش بینی  اش از گلزن پرسپولیس در این دیدار گفت: ما از هر نظر از شرایط بسیار خوبی برخورداریم. تیم ما توانایی های فوق العاده ای دارد فرقی هم نمی کند چه کسی گل بزند و چه کسی پاس بدهد مهم پیروزی است، ولی فکر می کنم علیپور که قبلاً هم ۲ بار در دربی گلزنی کرده می تواند تعداد گل های خود را در این بازی بیشتر کند. از همتی پرسیدیم اگر خودش گلزنی کند برنامه خاصی برای شادی گل دارد یا نه که وی در پاسخ گفت: همان شادی گلی را که بعد از گلزنی با سپیدرود داشتم  را تکرار خواهم کرد. این شادی گل برای برادرم است که در کانادا حضور دارد. اگر گل بزنم حتما گل و شادی اش را به برادرم هدیه می دهم.

7655