پیکه: زلاتان پول دوست ترین آدم دنیاست

پیکه: زلاتان پول دوست ترین آدم دنیاست

سایت رسمی فوتبالی- جراردپیکه مدافع باتجربه بارسلونا در صحبت هایی درمورد مسائل مختلف فوتبالی به صحبت پرداخته است. بخشی از صحبتهای پیکه درمورد لیونل مسی ستاره آرژآنتینی بارسا بود که با فتح پنج توپ طلا یکی از برترین ستاره های این روزهای دنیای فوتبال است و البته شخصیتی خجالتی دارد.

پیکه برعکس مسی، حسابی پرسروصداست و به عنوان سخنگوی بارسایی ها شناخته می شود. او حالا در گفتگو با برنامه لا رسیستنسیا درمورد مسی گفته:« مسی شخصیت طنزی دارد. او یکی از بامزه ترین افرادی است که می شناسم. مسی شوخ طبعی بانمکی دارد. »

بارسلونا روز شنبه در دربی کاتالونیا به مصاف اسپانیول خواهد رفت . پیکه درمورد بازی پیش روی تیمش و مصاف با اسپانیول در دربی کاتالونیا گفت:« پول من بیشتر از بودجه امسال اسپانیول است. نه..فقط 57 میلیون یورو ندارم؛ پول من خیلی بیشتر از اینهاست.»

و دراین میان طعنه ای هم به زلاتان ایبراهیموویچ زد:« زلاتان بیشتر از هرفرد دیگری درکره زمین پولهایش را دوست دارد. او یک روز به ما گفت که پول مهمترین چیز نیست. ما چیزی نگفتیم و او ادامه داد:" البته داشتن یک عالمه پول، مهمترین چیز دنیاست."» 

او در ادامه درمورد دربی کاتالونیا و شعارهای توهین آمیز هواداران اسپانیول خطاب به او در بازیهای گذشته گفت:« هواداران اسپانیول خیلی خلاق هستند؛ ترانه های مختلفی سر می دهند و ترانه هایی هم برای من و همسرم سروده اند. »

بخش بعدی صحبتهای پیکه درمورد گروهی بود که او و سایر بازیکنان بارسلونا در واتزاپ دارند.پیکه گفت:« اسم گروه ما FC Barcelona است و عکس گروه، تصویر لوگوی باشگاه. ما خیلی خلاق هستیم. همه ما دراین گروه حضور داریم و نکته خوب ماجرا این است که گروهمان جو خیلی خوبی دارد. گاهی وقتها برخی افراد مختلف را به ناگاه به گروه دعوت می کنیم؛ افرادی مثل رونسرو یا آلفردو دورو (خبرنگاران اسپانیایی هوادار رئال مادرید). اگر ببیند، متوجه می شوند که این ماهستیم و درگروه بارسلونا وارد شده اند. یک یا دو روز صبر می کنیم تا متوجه بشوند ولی هیچ چیزی نمی گویند.»

این مدافع اسپانیایی درمورد راجر فدرر، تنیسور سرشناس سوئیسی گفت:« از نظر من فدرر یک الگوی بزرگ است ولی واقعیت این است که تا زمانی که بدنش اجازه دهد به حضور در دنیای تنیس ادامه خواهد داد؛ مثل همه.. او انتخاب می کند که در چه تورنمنتهایی حضور داشته باشد ولی این کاملا طبیعی است.»

آلوارو آربلوا سوژه دیگری بود که درموردش صحبت شد. مدافع سابق رئال مادرید که در جدال های پرتنش ال کلاسیکو بارها با پیکه درگیری لفظی داشت. پیکه درمورد او گفت:« اگر او بود، به تیم ملی بازمی گشتم تا دوباره با او هم تیمی شوم. ما سالها کنار هم بازی می کردیم.»

6363