ویرا درمورد سسک: این بچه باعث جدایی من از آرسنال شد

ویرا درمورد سسک: این بچه باعث جدایی من از آرسنال شد

سایت رسمی فوتبالی- سسک فابرگاس و پاتریک ویرا مدتی در آرسنال هم تیمی بودند. آن زمان روزهای ابتدایی حضور سسک فابرگاس در دنیای حرفه ای فوتبال بود و ویرا یکی از لیدرهای آرسنال ونگر که تیمی شکست ناپذیر بود به حساب می امد. با گذر زمان مسیر این دو بازیکن از هم جدا شد

اما حالا دوباره پاتریک ویرا و سسک فابرگاس به هم رسیده اند. سسک فابرگاس همچنان فوتبال بازی می کند وپیراهن تیم موناکو را به تن می کند و پاتریک ویرا هدایت تیم نیس را در دست دارد. در جریان دیدار دو تیم موناکو و نیس که با تساوی 1-1 به پایان رسید، اتفاق جالب توجهی رخ داد.

سسک فابرگاس قبل از آغاز این بازی فرصت را غنیمت شمرد تا به دیدن دوست قدیمی اش، ویرا برود و صحبتهایی میان آنها رد و بدل شد که روزنامه نیس ماتین آن را بازتاب داده. سسک فابرگاس درباره این دیدار گفته:« وقتی با نیس بازی داشتیم، من به دیدن پاتریک ویرا رفتم و خیلی بامزه بود. چون قبل از شروع بازی، او را در رختکن دیدم. در جریان بازی، او در کنار رئیس باشگاه نیس بود و درحالی که مرا نگاه می کرد، به رئیس باشگاه نیس گفت:" رئیس، این بچه باعث شد تا من آرسنال را ترک کنم."»


سسک فابرگاس چندی پیش با ترک چلسی به موناکو پیوست و نه بازی در لیگ یک فرانسه برگزار کرده و موفق شده تا به یک گل برسد و عملکرد قابل قبولی در این باشگاه تا به اینجا به ثبت رسانده. موناکو با حضور سسک از قعر جدول لیگ فرانسه فاصله گرفته و هشت امتیاز بیشتر از گنگان، تیمی که خطر سقوط آن را تهدید می کند، کسب کرده.

6363