هری کین و دریافت نشان امپراطوری بریتانیا

هری کین و دریافت نشان امپراطوری بریتانیا

سایت رسمی فوتبالی- هری کین، مهاجم باتجربه تیم ملی انگلیس، به عنوان کاپیتان سه شیرها، به دلیل عملکرد خوبی که در جام جهانی 2018 به نمایش گذاشت، نشان امپراطوری خانواده سلطنتی بریتانیا را دریافت کرد.

مهاجم انگلیسی باشگاه تاتنهام، روز پنجشنبه 28 مارس همراه با همسرش در کاخ باکینگهام حضور یافت و به صورت افتخاری، به مقام یکی از اعضای گارد سلطنتی بریتانیا رسید. این عنوان، پنجمین درجه در درجات افتخار گارد سلطنتی بریتانیاست که در سال 1917 ایجاد شده. تنها افرادی که در دو درجه اول و دوم قرار می گیرند، لقب «سر» را به خود اختصاص می دهند. به همین خاطر حالا نمی توان هری کین را سر هری کین نامید.

این مدال توسط شاهزاده ویلیام بریتانیا در قصر باکینگهام به هری کین اهدا شد. کین همراه با همسرش دراین مراسم شرکت کرده بود و به دلیل عملکرد خوب سه شیرها در جام جهانی 2018 روسیه با کاپیتانی کین، این مدال به او اهدا شد. تیم ملی انگلیس در جام جهانی 2018 توانست تا به مرحله نیمه نهایی برسد ودر آن بازی1-2 مغلوب کرواسی شد. در ماه دسامبر هم هری کین به نمایندگی از سه شیرها، جایزه ملکه الیزابت 2 را دریافت کرد.


بعد از اهدای این نشان افتخاری بود که تیم ملی انگلیس، این خبر را در صفحات رسمی اش در شبکه های اجتماعی منتشر کرد و تصویری از هری کین دراین مراسم را بازتاب داد و نوشت:« هری کین را به عنوان یکی از اعضای گارد سلطنتی بریتانیا معرفی می کنیم! تبریک.»

6363