غیرمنتظره، احتمال پیوستن ستاره ناراضی PSG به رئال

غیرمنتظره، احتمال پیوستن ستاره ناراضی PSG به رئال

به گزارش "ورزش سه"، آدرین رابیو، هافبک فرانسوی پاری سن ژرمن مدت هاست که با سران این باشگاه و توماس توخل، سرمربی آلمانی به مشکل خورده است.
 رابیو پس از اینکه از تمدید قرارداد خودداری کرد، به تیم دوم باشگاه تبعید شد و حتی حق حضور در رختکن را هم ندارد. او که قراردادش تا پایان فصل اعتبار دارد، قطعا از فصل آینده در تیمی دیگر به فوتبالش ادامه خواهد داد.


همچنین رفتار او بعد از شکست پی اس جی برابر منچستریونایتد در لیگ قهرمانان نیز خشم سران باشگاه را برانگیخته است. این بازیکن بعد از شکست تیمش برابر یونایتد به یک کلوپ شبانه رفت و همچنین پست پاتریس اورا درباره خوشحالی بعد از شکست برابر یونایتد را نیز پسندیده بود. 
رابیو همچنین به دلیل تاخیر در جلسات قبل از بازی پی اس جی در ماه های نوامبر، دسامبر و ژانویه نیز 45 هزار یورو جریمه مالی شده است.

او در نقل و انتقالات زمستانی به طور جدی با بارسا و یکی دو باشگاه انگلیسی وارد مذاکره شد اما در نهایت توافقی حاصل نشد. بارسا در نهایت دی یونگ را از آژاکس جذب کرد تا انتقال رابیو منتفی شود. هرچند که ماه گذشته ادعا شد که او با مادرش که ایجنت او بود، قطع همکاری کرده تا بتواند مسیر برای پیوستنش به بارسا را هموار کند.

امروز نشریه آاس ادعای جالبی را در مورد رابیو مطرح کرد؛ اینکه او ممکن است تابستان  راهی باشگاه رئال مادرید شود. طبق این ادعا، سران رئال از مدت ها پیش رابیو را زیر نظر دارند و پس از منتفی شدن انتقال او به بارسا قصد دارند با وی وارد مذاکره شوند. گویا زیدان هم به سبک بازی این هافبک 23 ساله بلندقامت علاقه مند است.

انتقال رابیو هیچ هزینه ای برای رئال نخواهد داشت چرا که او از اول جولای، بازیکن آزاد است. رابیو سال گذشته در شکست 3-1 پی اس جی از رئال، زننده تک گل پاریسی ها بود و بازی در برنابئو را تجربه کرده است.

رئال تابستان گذشته نیز قصد داشت پس از جدایی متئو کوواچیچ، اقدام به جذب رابیو کند اما در این امر ناکام ماند ولی شاید یک سال بعد، در نهایت به هدف خود برسد.