اینیستا: انریکه بهترین گزینه برای دوران گذار فوتبال اسپانیاست

اینیستا: انریکه بهترین گزینه برای دوران گذار فوتبال اسپانیاست

سایت رسمی فوتبالی- آندرس اینیستا، ستاره سابق بارسلونا وتیم ملی اسپانیا، لوئیز انریکه را گزینه ایده آلی برای هدایت تیم ملی اسپانیا می داند. او در جریان گفتگویی که با خبرگزاری افه داشت ،به بررسی حال و روز تیم ملی اسپانیا وباشگاه کاتالان نیز پرداخته که دراینجا می توانید گزیده ای از صحبتهای او را مطالعه کنید:

*لوئیس انریکه سرمربی تیم ملی اسپانیا:  انریکه سرمربی ایده آلی برای دوره گذار درتیم ملی اسپانیاست؛ دوره ای که نسل جدیدی از بازیکنان به تیم ملی آمده اند.   تیم ملی الان دردوره تغییر است و زمان آن رسیده که بازیکنان جوانی را به تیم ملی اسپانیا آورد. اگر یک گزینه ایده آل برای این تغییرات درتیم ملی وجود داشته باشد، او کسی نیست به جز لوئیس انریکه. این را به خاطر ویژگی های او و به خاطر سطح کاری اش می گویم. امیدوارم که درمسیر اروپایی او بتواند به هرآنچه که می خواهد برسد. چون بازیکنان باکیفیتی را دراختیار دارد. من بازیهای تیم را از راه دور دنبال می کنم و شاهد رشد و پیشرفتهای تیم ملی هستم.

*جانشین اینیستا درلاروخا: بازیکنان مشابهی در دنیای فوتبال وجود ندارند. مهم این است که تیم ملی اسپانیا بداند که چطور می خواهد بازی کند. انریکه گزینه های زیادی برای خط میانی تیم ملی دارد؛ از بوسکتس و کوکه و سائول گرفته تا بازیکنانی که جدیدا به تیم ملی دعوت شده اند.

*بارسلونا: ازنظر من بارسلونا هنوز بهترین تیم دنیاست و این توان را دارد که قهرمانی سه گانه را درپایان فصل جشن بگیرد

*خرید فرانکی دی یونگ: او یکی از بازیکنان جذاب و یکی از واقعیتهای فوتبال فعلی و آینده است. دی یونگ خصوصیت های زیادی دارد که به درد بارسا می خورد و بارسا هم این خصوصیتها و ویژگی های فوتبالی او را حفظ خواهد کرد. 

*آژاکس: آژاکس باشگاهی است که نسل خوبی از فوتبالیست ها را پرورش داده و حالا به فاز مهمی درلیگ قهرمانان اروپا رسیده است. 

6363