روایت والدس از مصدومیتش: صدای پارگی لیگامنتم را شنیدم

روایت والدس از مصدومیتش: صدای پارگی لیگامنتم را شنیدم

سایت رسمی فوتبالی-  ویکتور والدس دروازه بان سابق باشگاه بارسلونا بعد از مصدومیت شدیدی که گریبانگیرش شد، تدریجا از سطح اول دنیای فوتبال فاصله گرفت. او مدتی به منچستریونایتد رفت ولی درآن تیم هم نتوانست آنطور که انتظار داشت موفق باشد و تدریجا نامش به دست فراموشی سپرده شد. اما او همچنان با دنیای فوتبال درتماس است.

والدس این روزها سرمربی تیم جوانان ای باشگاه موراتالاس است و امیدوار است تا بتواند به زودی هدایت تیمهای بزرگتری را در دست بگیرد.

والدس در گفتگو با برنامه کواترو به مرور لحظات کلیدی و سرنوشت ساز کارنامه فوتبالی اش پرداخته و درمورد تلخ ترین اتفاقی که دردنیای حرفه ای فوتبال گریبانش را گرفت اظهار نظر کرد. مصدومیتی شدید که در بازی بارسلونا مقابل سلتاویگو برایش اتفاق افتاد؛ دقیقا در زمانی که او با باشگاه موناکو برای انتقال به این تیم به توافق رسیده بود. والدس با یادآوری آن روز تلخ گفته:«در یک شب تلخ در نوکمپ، صدای پارگی لیگامنت پایم را شنیدم... آن مصدومیت جدایی ام از بارسا و حتی بحث تمدید قراردادم با این تیم را تحت تاثیر قرار داد.»


بعد از آن مصدومیت شدید والدس مدتی به منچستریونایتد رفت و سپس به میدلزبورو پیوست و مدتی هم دروازه بان استاندارد لیژ بود. او ادامه داد:« فوتبال آن فرصت هایی که می شد دراختیارم قرار دهد را به من نداد. دلم خیلی برای جو رختکن و دیدن دوستانی که تقریبا مثل برادرهایم بودند تنگ شده.»

این دروازه بان اسپانیایی ادامه داد:« الان احساس رضایت می کنم. دنیای فوتبال دنیایی بود که از خیلی نظرها درآن احساس راحتی نمی کردم. حالا و درمادرید از خیلی نظرها به آرامش رسیده ام. در فوتبال گاهی وقتها کار کردن سخت است و گاهی هم نه. ولی من عشق و هیجانم به فوتبال رااز دست نداده ام.»