دوگاری: اگر دست من باشد، نیمار را می فروشم

دوگاری: اگر دست من باشد، نیمار را می فروشم

سایت رسمی فوتبالی- این روزها گمانه زنی ها درمورد احتمال جدایی نیمار از باشگاه پاری سن ژرمن به گوش می رسد و شایعات  درمورد احتمال انتقال این ستاره برزیلی به رئال مادرید داغ است. البته سران باشگاه پاریسی قاطعانه اعلام کرده اند که قصد فروش دوستاره بزرگ تیمشان (نیمار و امباپه) را ندارند.

دراین میان افراد مختلفی دراین باره اظهارنظر می کنند و حالا کریستوف دوگاری مهاجم سابق تیم ملی فرانسه موافق فروش نیمار است. او در گفتگو با برنامه تیم دوگای شبکه آر.ام.سی گفته:« اگر دست من باشد، نیمار را می فروشم ولی اگر گزینه مناسبی برای جایگزینی او نیابم، این کار را انجام نمی دهم.»

دوگاری که مدتی پیراهن بارسلونا را نیز به تن می کرده بر این باور است که فروش نیمار می تواند گزینه خوبی برای پاری سن ژرمن باشد؛ البته و تنها به شرطی که آنها بتوانند جایگزین خوبی برای این ستاره برزیلی بیابند و در غیر این صورت موافق فروش نیمار نخواهد بود.


او ادامه داد:« اگر با فروش نیمار 250 میلیون یورو عاید تیم شود، به علاوه دستمزدی که او از تیم پاریسی می گیرد، می توان سه یا چهار بازیکن قدرتمند خریداری کرد. ولی اگر قرار به فروش نیمار و ادامه دادن مسیر با بازیکنان متوسط باشد، من ترجیح می دهم نیمار در پاریس بماند.»

دوگاری در پاسخ به این سوال که در صورت جدایی نیمار، چه بازیکنانی می توانند جانشین اودر پاری سن ژرمن شوند، به سراغ بازار انگلیس وباشگاه لیورپول رفت و گفت:« فوتبالیست هایی مثل صلاح یا مانه می توانند گزینه های خوبی برای پرکردن جای نیمار باشند. البته همه چیز در دستان مدیران باشگاه پی.اس.جی است.»

6363