پوما، در فکر پوما پوش کردن گواردیولا

پوما، در فکر پوما پوش کردن گواردیولا

سایت رسمی فوتبالی- کمپانی تولید لباسهای ورزشی پوما این روزها در حال انجام سرمایه گذاری عظیمی در دنیای فوتبال است. روزنامه دیلی میل در گزارشی این خبر را منتشر کرده ولی عدد و رقم مشخصی را اعلام نکرده است. البته دراین روزنامه از توافقی چند میلیون پوندی صحبت به میان آمده است. آنها اخیرا توانسته اند تا با گروه سیتی فوتبال به توافق برسند.

این برند تولید لباس پس از توافق با باشگاه های خیرونا، ملبورن سیتی، یوکوهاما مارینوس و منچسترسیتی، باید 700 میلیون یورو به این باشگاه ها بپردازد. در جریان مراسم معارفه برند پوما در باشگاه سیتی، ونسان کمپانی، سرخیو آگوئرو و داوید سیلوا لباسهایی با برند پوما به تن کردند و حالا مدیران این باشگاه تمایلشان را برای امضای قراردادهای جدید ابراز کرده اند.

بایرون گولدن، مدیر اجرایی پوما در صحبت هایی گفته:« تلاش می کنیم تا قراردادهای جدیدی امضا کنیم. شخصیتهای خیلی جذابی وجود دارند. نمی توانیم همه را در اختیار داشته باشیم ولی می کوشیم تا با چند نفر دیگر قرارداد ببندیم.»

نگاه ها برروی سانه، دی بروینه و استرلینگ متمرکز است ولی طبق گزارش منتشره در دیلی میل، احتمالا پپ گواردیولا نفر بعدی ای است که زیر ذره بین مدیران پوما قرار دارد. این درحالی است که پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی در دوران فوتبالی اش با کمپانی نایک قرارداد داشت و در زمان حضورش روی نیمکت مربیگری بایرن مونیخ، لباسهای برند آدیداس را به تن می کرد و حالا ممکن است پوما پوش بشود.

البته روزنامه دیلی میل در این گزارش، عدد و رقم خاصی را برای پوماپوش شدن گواردیولا اعلام نکرده ولی یادآوری کرده که صحبت از توافقی میلیونی درمیان است و مدیران پوما قصد دارند تا با پیشنهاد رقمی نجومی، سرمربی سیتی را برای امضای قرارداد وسوسه کنند. لازم به ذکر است که گواردیولا در سالهای اخیر قراردادهای اسپانسری متفاوتی را با برندهای مختلفی مثل گور-تکس و Dsquared2 به امضا رسانده است.

6363