رسمی؛ مدافع اتلتیکو مادرید به بایرن پیوست

رسمی؛ مدافع اتلتیکو مادرید به بایرن پیوست

به گزارش "ورزش سه"، در شروع نقل و انتقالات زمستانی 2019 بود که ابتدا نشریه مارکا خبر از تمایل بایرن برای پرداخت رقم فسخ قرارداد لوکاس هرناندز داد. خبری که به واکنش سریع اتلتیکو مواجه شد و سران این باشگاه توانستند لوکاس را به ماندن تا پایان فصل ترغیب کنند. لوکاس که تصمیم خود برای پیوستن به بایرن در زمستان را گرفته بود، در نهایت متقاعد شد تا پایان فصل صبر کند.

پس از حذف اتلتیکو از لیگ قهرمانان و در حالی که این تیم دیگر شانسی برای فتح جام در فصل جاری ندارد، بایرن انتقال لوکاس را نهایی کرد و دقایقی پیش رسما اعلام شد که او با قراردادی تا سال 2024 به ارزش 80 میلیون یورو، از فصل بعد پیراهن باشگاه مونیخی را به تن خواهد کرد.

لوکاس که در جام جهانی 2018 بازیکن ثابت جناح چپ تیم ملی فرانسه بود و با این تیم فاتح رقابت ها نیز شد، در مورد انتقالش به بایرن گفت

:«این مهمترین و سخت ترین تصمیم دوران فوتبالم بود. من همه چیزم را از اتلتیکو دارم و در این باشگاه بود که رشد کردم و به بازیکن کنونی بدل شدم. پاسخ منفی به پیشنهاد تمدید اتلتیکو برایم دشوار بود ولی در نهایت تصمیم گرفتم برای تجربه یک چالش جدید، راهی بایرن مونیخ شوم.»

لوکاس در انتها افزود:« می خواهم از سران باشگاه، مربیان، هم تیمی ها و تمام کسانی که در اتلتیکو برایم زحمت کشیدند، تشکر کنم. 12 سال باورنکردنی و فراموش نشدنی را در این باشگاه سپری کردم و باید بگویم که اتلتیکو همیشه در قلبم خواهد بود.»

دستمزد سالیانه او 13 میلیون یورو خواهد بود و با درنظر گرفتن پاداش ها، جذب لوکاس رقمی نزدیک به 160 میلیون یورو برای بایرن هزینه در پی خواهد داشت. طبق ادعای پزشک بایرن، زانوی راست لوکاس نیاز به جراحی دارد و در این صورت او ادامه فصل را از دست خواهد داد ولی می تواند خود را به تمرینات پیش فصل بایرن برساند.

طبق ادعای مارکا، او به زودی در آلمان مورد جراحی قرار خواهد گرفت و دیگر برای اتلتیکو به میدان نخواهد رفت.