پاری سن ژرمن در فکر به خدمت گرفتن فلورنتینو

پاری سن ژرمن در فکر به خدمت گرفتن فلورنتینو

سایت رسمی فوتبالی- دو روزنامه آبولا و رکورد در گزارشهایشان به این نکته اشاره کرده اند که باشگاه پاری سن ژرمن عزم خود را برای به خدمت گرفتن فلورنتینو جزم کرده است. 

فلورنتینو لوئیس بعد از انجام هفت بازی (چهار بازی در لیگ و سه بازی در لیگ اروپا) و 459 دقیقه بازی کردن، دل سران باشگاه پاری سن ژرمن را برده و این ماجراکاملا جدی به نظر می رسد. در ابتدا این روزنامه لوپاریزین بود که از این ابراز علاقه پرده برداشت و بعد روزنامه های پرتغالی از جمله آبولا و رکورد این خبر را روی جلدهای اصلی بردند.

خرید کابای، استامبولی، کریچوویاک و لاس، خریدهای خوبی برای پاری سن ژرمن نبودندو از آنجا که احتمالا در تابستان پیش رو رابیو و لوسلسو پاریس را ترک می کنند، سران این باشگاه در تدارک به خدمت گرفتن فلورنتینو برآمده اند. به ویژه که آنها در جذب فرانکی دی یونگ ناکام ماندند و در بازار زمستانی هم نتوانستند گوئیه و تیاگو مندس را که به اورتون و لیل پیوستن را به خدمت بگیرند و لئاندرو پاردس را خریداری کردند که هنوز درتیم پاریسی جا نیفتاده است.

مذاکرات برای خرید فلورنتینوی 19 ساله آغاز شده است و آنترو انریکه، مدیر ورزشی پاری سن ژرمن و بازیکن سابق پورتو، با برونو کاروالیو، مدیربرنامه های فلورنتینو تماس گرفته است و او را در جریان تمایل پی.اس.جی قرار داده.


مبلغ ذکر شده در بند جدایی زودهنگام او  60 میلیون یورو است که پرداخت چنین مبلغی برای پی.اس.جی مشکل خاصی به نظر نمی رسد؛ البته سران باشگاه بنفیکا درتلاش هستند تا با تمدید قرارداد او که درحال حاضر تا سال 2023 اعتبار دارد، این رقم را به 120 میلیون یورو برسانند.

فلورنتینو توانایی بالایی در زمینه گلزنی دارد. او یک بازیکن 184 سانتی است که خیلی ها او را به خاطر ظاهر فیزیکی اش (ونه به خاطر سبک بازی اش) با پل پوگبا مقایسه می کنند.

خیلی ها فلورنتینو را به عنوان پادشاه تکل بنفیکا می شناسند و امیدوارند که درسالهای آتی او تبدیل به مهره ارزشمندی درفوتبال اروپا شود.

6363