حسین کلانی:کمک به سیل زده ها مهم تر از دربی است

حسین کلانی:کمک به سیل زده ها مهم تر از دربی است

وب سایت رسمی فوتبالی- پیشکسوت سرخ ها و مهاجمی که سابقه گلزنی در دربی را دارد معتقد است دربی پرسپولیس و استقلال مثل بازی‌های دیگر لیگ تنها ۳ امتیاز دارد و حساسیت های موجود برای این دیدار مساله ای است که از سوی رسانه ها در طول زمان برای این بازی به وجود آمده است. 

به گزارش فوتبالی، حسین کلانی در گفتگو با خبرنگار فوتبالی با اشاره به بازی دربی گفت: معمولا بازی های دربی بازی های جذابی از کار در نمی آید و حساسیت های این بازی باعث شده این دیدار از نظر فنی معمولاً بازی های خوبی نباشد. تنها جذابیت این بازی مربوط به بعد از این بازی برای هواداران تیمی خواهد بود که بتواند در این دیدار برنده میدان باشد. 

کلانی افزود: دربی پرسپولیس و استقلال می‌تواند مثل دربی تیم هایی چون سپاهان، ذوب آهن، تراکتورسازی و ماشین سازی باشد اما متاسفانه باید بگویم در طول سالهای گذشته تا به امروز  رسانه ها به این بازی حساسیت کاذب داده اند.

 کلانی گفت : برخی از رسانه ها روزهای قبل و بعد از بازی دربی حساسیت‌های کاذبی را برای این دیدار ایجاد کردند که فکر می کنم به منظور سرگرم کردن مردم و انحراف شان از مسائل دیگر است. در این چند روزه اتفاق مهم تری مثل سیل باعث شده جمعی از هموطنان ما جانشان را از دست بدهند و ضرر و زیان های مالی را متحمل شوند، این موضوع مهمتر از پرداختن به دربی است همه ما باید در آستین های مان را بالا بزنیم و به کمک هموطن مان بشتابیم.

 از کلانی در خصوص پیش بینی اش از این بازی سوال کردیم که او در این مورد اظهار داشت: همیشه گفته ام فوتبال ورزش غیر قابل پیش بینی است. پرسپولیس تیم محبوب من است و مسلم است دوست دارم در این دیدار موفق باشد. البته همیشه برای استقلال و هواداران این تیم احترام خاصی قائلم و برای آنها نیز آرزوی موفقیت دارم.

1984