رونالدو از ترس دستگیر نشدن به آمریکا نمی رود

رونالدو از ترس دستگیر نشدن به آمریکا نمی رود

سایت رسمی فوتبالی- کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی باشگاه یوونتوس در اردوی پیش فصل تابستانی کاروان بینکونری را در سفر به آمریکا همراهی نخواهد کرد. طبق گزارش منتشره در نیویورک تایمز در روز 20 ماه مارس و تائید مقامات برگزاری جام بین المللی چمپیونزکاپ، کریس رونالدو همراه با کاروان یووه به آمریکا نخواهد رفت.

مسئولان برگزاری این تورنمنت، علاوه بر انتشار برنامه بازیهای این جام، اعلام کردند که کریس دراین جام غایب خواهد بود. یوونتوس دراین تورنمنت که درقاره آمریکا برگزار می شود بدون کریس شرکت خواهد کرد و ستاره پرتغالی در دو اردوی پیش فصل دیگر یووه یعنی در سفر به آسیا و اروپا این تیم را همراهی خواهد کرد.

دلیل سفر نکردن کریس رونالدو به آمریکا، بازبودن پرونده قضایی او در خاک این کشور است. اتهام تجاوز رونالدو به خانم کاترین مایورگا همچنان در دست بررسی است و پلیس لاس وگاس در حال بررسی این پرونده می باشد. اگرچه که رونالدو این اتهام را رد کرده ولی در صورت سفر به آمریکا احتمال دستگیر شدن او وجود دارد و به همین خاطر هم او با تیمش به آمریکا سفر نخواهد کرد.



یوونتوس علاوه بر حضور دراین تورنمنت در قاره آمریکا، در اردوی پیش فصل در سنگاپور مقابل تاتنهام قرار خواهد گرفت؛ پس از آن در چین مقابل اینترمیلان بازی خواهد کرد و سپس در سوئد مقابل اتلتیکومادریدبه میدان خواهد رفت.

   6363