واکنش پیکه به شعارها علیه اسپانیا: بی احترامی غیرقابل تحمل است

واکنش پیکه به شعارها علیه اسپانیا: بی احترامی غیرقابل تحمل است

سایت رسمی فوتبالی - جرارد پیکه خطاب به هواداران کاتالان که در جریان پیروزی 2 - 1 این تیم برابر ونزوئلا شعارهایی را علیه اسپانیا سر داده بودند، واکنش نشان داد. 

به گزارش فوتبالی، تیم ایالت کاتالان که سالهاست قصد جدایی از اسپانیا را دارد، دیداری دوستانه برابر ونزوئلا انجام داد و جرارد پیکه، مدافع بارسلونا، نیز در این دیدار به میدان رفت. نمایش این بازیکن در بازی برابر ونزوئلا بسیار درخشان بود و در طول 50 دقیقه ای که در زمین حضور داشت بارها مورد تشویق قرار گرفت اما او از بعضی شعارها علیه اسپانیا که از سوی هواداران سر داده شد، ناراحت است. پیکه پس از بازی در این باره گفت: " به آنها گفتم ساکت شوند چون باید نمونه خوبی برای سایرین بود. بی احترامی غیرقابل تحمل است. نیازی به این رفتارها، واکنش ها و بی احترامی به سایرین نیست. "

تصمیم پیکه برای پوشیدن پیراهن تیم کاتالان پس از بازنشستگی از تیم ملی اسپانیا بسیار بحث برانگیز شد اما او مدعی است که در صورتی که هنوز برای اسپانیا به میدان می رفت حاضر به انجام این کار نمی شد. او در ادامه افزود: " کسانی که نمی خواهند بفهمند، هرگز نخواهند فهمید. من یک تصمیم گرفتم. می خواستم یک هفته استراحت کنم و حمام آفتاب بگیرم تا از همه دور باشم. می خواستم در کنار خانواده ام باشم و فقط یک روز برای بازی به اینجا آمدم که در مقایسه با اردوی یک هفته ای تیم ملی اسپانیا مدت کمی است. من زمان خوبی گذراندم و فردا با بارسلونا خواهم بود. اگر هنوز در تیم ملی اسپانیا بودم هرگز برای بازی در این دیدار دوستانه پیش قدم نمی شدم ."

1070