واکنش استرلینگ به شعارهای نژادپرستانه: ما می دانیم چه رنگی هستیم و از این موضوع ناراحت نمی شویم!

واکنش استرلینگ به شعارهای نژادپرستانه: ما می دانیم چه رنگی هستیم و از این موضوع ناراحت نمی شویم!

سایت رسمی فوتبالی - رحیم استرلینگ پس از شعارهای نژادپرستانه علیه دنی رز در پیروزی 5 - 1 تیم ملی انگلیس برابر مونته نگرو خواهان مجازات های شدیدتر علیه این افراد شد. 

به گزارش فوتبالی، استرلینگ در بین گلزنان انگلیس در این دیدار بود که در چارچوب رقابت های انتخابی یورو 2020 برگزار شد. با این حال این دیدار تحت تاثیر شعارهای نژادپرستانه علیه دنی رز قرار گرفت. هادسون اودوی مدعی شد که خودش و رز بارها فریادهایی شبیه صدای میمون شنیده اند و سرمربی انگلیس نیز پس از بازی نسبت به این اتفاقات واکنش نشان داد. استرلینگ با انتشار عکسی از خودش پس از شادی گل در توییتر نوشت: " بهترین راه برای ساکت کردن کسانی که از شما متنفر هستند و بله منظور من نژادپرستان است. "

این توییت باعث شد بسیاری تصور کنند که استرلینگ نیز هدف رفتارها و شعارهای نژادپرستانه قرار گرفته است. وینگر انگلیس اعلام کرد که چنین اتفاقی رخ نداده اما او می خواهد این پیام را به نژادپرستان بدهد که او و هم تیمی هایش با این رفتارها دست از تلاش برنمی دارند. او در این باره گفت: " من شخصا این شعارها را نشنیدم اما دنی علنا گفت که این اتفاق رخ داده است. من تنها خواستم به آنها نشان دهم که باید برای ناراحت کردن ما کاری بیشتر از این انجام دهند چرا که از رنگ پوستمان خبر داریم. این چیز جدیدی نیست که به ما گفته شود. در سال 2019 هستیم و رخ دادن این اتفاقات خجالت آور است. باید این شرایط را تغییر دهیم. کسانی که مسئولیت دارند باید چاره ای جدی بیاندیشند. جریمه افراد چه تاثیری دارد؟ باید مجازات سخت تری در نظر گرفته شود. باید تمام جایگاه جریمه شوند و نتوانند به ورزشگاه بیایند شاید بیشتر به عواقب کار خود فکر کنند. "

1070