پیش بازی سپاهان - ذوب آهن / صدر جدول عوض می‎شود؟

پیش بازی سپاهان - ذوب آهن / صدر جدول عوض می‎شود؟

وبسایت رسمی فوتبالی – لیگ برتر در سال 98 با دربی اصفهان کلید می خورد. دیداری که از ساعت 16 شروع خواهد شد

به گزارش فوتبالی، بازی امروز سپاهان و پرسپولیس، دیداری معوقه از هفته نوزدهم است که نتیجه آن برای تیم های بالانشین جدول اهمیت زیادی دارد چرا که اگر سپاهان برنده دربی شود می تواند به صدر جدول برسد و تساوی احتمالی این تیم مقابل ذوب آهن هم باعث صعود یک پله ای تیم امیر در جدول خواهد شد. امیدواری پرسپولیس و استقلال و تراکتورسازی، توقف سپاهان در بازی امروز است. موضوعی که منصوریان درباره اش گفته:" ما شانسی برای قهرمانی نداریم اما می‌توانیم جایگاه و شخصیت‌مان را در جدول بالا ببریم. قطعا در این بازی برای خودمان بازی خواهیم کرد نه برای سایر تیم‌ها."

ماجرای بیانیه: این دربی تحت تاثیر بیانیه باشگاه ذوب آهن قرار گرفته. بیانیه ای که باعث شد امیر قلعه نویی هم در کنفرانس خبری قبل از بازی به آن واکنش نشان دهد چرا که مدل بیانیه ذوب آهن طوری بود که به نظر می رسد این باشگاه نگران سوت زدن های داور بازی امروز است.

غایبان بزرگ: قاسم حدادی فر مهمترین غایب این بازی است و محمد ایرانپوریان هم نمی تواند سپاهان را در بازی امروز همراهی کند.

نتیجه قبلی: سپاهان با تساوی 1-1 مقابل فولاد آماده این بازی شده و ذوب آهن هم در آخرین بازیش 0-2 استقلال خوزستان را شکست دهد.

آخرین تقابل: در دیدار رفت دو تیم که ذوب آهن میزبان بود، سپاهان 1-2 برنده بازی شد.

وضعیت در جدول: سپاهان با 43 امتیاز و یک بازی کمتر نسبت به سایر تیم ها در رده چهارم قرار دارد و ذوب آهن 21 امتیازی تیم دوازدهم جدول است.

1984