محمودزاده:‌ با بازیکنانی که در روند مسابقات اخلال ایجاد کنند برخورد قانونی می‌شود

محمودزاده:‌ با بازیکنانی که در روند مسابقات اخلال ایجاد کنند برخورد قانونی می‌شود

وبسایت رسمی فوتبالی- به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس؛ فریبرز محمودزاده در  در مورد اعتصاب بازیکنان برخی تیم‌ها از جمله بازیکنان تیم کارون اروند خرمشهر در لیگ یک اظهار داشت: همه مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ و حتی خود باشگاه‌ها و رسانه‌ها نیز به دنبال انجام فوتبال پاک و جوانمردانه هستند و در چند روز اخیر اخباری به دست ما رسیده که بازیکنان تیم کارون اروند خرمشهر به خاطر شرایط مالی و پرداخت نشدن مطالبات خود حاضر به شرکت در تمرینات نیستند. در دو روز گذشته پیگیری‌هایی را انجام دادیم تا بازیکنان برای حفظ روحیه جوانمردی و فوتبال پاک به تمرینات برگردند.

وی افزود: مدیران این باشگاه می‌گویند با توجه به روند اداری و تعطیلات ایام نوروز منابع مالی که قرار بود از طریق باشگاه در اختیار بازیکنان قرار بگیرد به بعد از ۱۶ فروردینموکول شده است. بنابراین ما با بازیکنانی که در این تیم فوتبال حاضر نشوند که در تمرینات مسابقات این تیم شرکت کنند و مسابقه روز جمعه این تیم در لیگ دسته اول با مشکل مواجه شود از طریق کمیته‌های اخلاق و قضایی فدراسیون فوتبال برخورد می‌شود. اسامی یکسری از بازیکنان تیم کارون اروند و همچنین بازیکنان دیگر باشگاه‌ها به رسم امانت نزد سازمان لیگ محفوظ است بازیکنانی که دیگر بازیکنان این باشگاه را تحریک می‌کنند تا آنها در تمرینات و در نهایت در مسابقه حاضر نشوند. این عمل با روح جوانمردی و فوتبال پاک مغایر است و سازمان لیگ به هیچ عنوان در مقابل چنین تحرکاتی کوتاه نمی‌آید البته از طرفی دیگر هم این گلایه‌ از باشگاه‌ها وجود دارد که چرا حق و حقوق بازیکنان به موقع پرداخت نمی‌شود در همین راستا هم روز ۱۷ فروردین جلسه‌ای با حضور مدیران باشگاه کارون اروند و همچنین نمایندگان بازیکنان این تیم در سازمان لیگ برگزار می‌شود تا به این مشکل هم رسیدگی کنیم.

محمودزاده با اشاره به لغو قرارداد فسخ یکطرفه بازیکنان با باشگاه‌ها تا پایان فصل عنوان کرد: برای رعایت فوتبال پاک و بازی جوانمردانه حذف یکطرفه قرارداد بازیکنان در لیگ‌های برتر، دسته اول و دسته دوم تا انتهای مسابقات ممنوع شد و هیچ فسخ یکطرفه‌ای در سازمان لیگ ثبت و انجام نخواهد شد. زیرا ما همواره حامی فوتبال پاک و بازی جوانمردانه هستیم و همچنین حامی حقوق بازیکنان و باشگاه‌ها؛ بنابراین اسامی بازیکنانی که با ایجاد تحرکاتی بخواهند در روند مسابقات فوتبال ما اخلال ایجاد کنند نزد ما محفوظ است و در صورت اثبات این مسئله از طریق کمیته‌های قضایی با آنها برخورد قاطع و قانونی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: از هومن افاضلی سرمربی تیم و همچنین شماری از بازیکنان کارون اروند که به دنبال حل مشکل و برگزاری مسابقه هستند نهایت تشکر را داریم.

۴۱۲۴