فرانس فوتبال: رئال و تدارک پیشنهاد 280 میلیون یورویی برای امباپه

فرانس فوتبال: رئال و تدارک پیشنهاد 280 میلیون یورویی برای امباپه

سایت رسمی فوتبالی- طبق گزارش منتشره در فرانس فوتبال، سران باشگاه رئال مادرید اولین قدم را برای به خدمت گرفتن کیلیان امباپه برداشته اند و پیشنهادی نجومی را برای جذب این ستاره فرانسوی آماده کرده اند.

پیشنهادی 280 میلیون یورویی.. این رقم پیشنهادی است که رئال مادرید برای خرید کیلیان امباپه دربازار تابستانی آماده کرده است. طبق گزارش منتشره در فرانس فوتبال، زین الدین زیدان سرمربی فعلی رئال مادرید، کیلیان امباپه را برای تیمش برگزیده است و اولین قدمش برای تقویت تیمش در بازار تابستانی خرید این مهاجم فرانسوی است. این رسانه در گزارش خود به این نکته اشاره کرده که مذاکرات برای خرید امباپه در هفته های آتی آغاز خواهد شد و امباپه، بمب خبری بازار تابستانی خواهد بود.

زیدان دردومین کنفرانس خبری اش به عنوان سرمربی رئال مادرید و قبل از بازی تیمش مقابل سلتاویگو در پاسخ به سوالی درمورد تمایل او برای خرید امباپه برای این تیم گفت:« می دانید که من درمورد بازیکنی که بازیکن من نیست، صحبتی نمی کنم. فصل جاری در جریان است و من دراین باره حرفی نمی زنم. ما از توانایی ها و قابلیت های این بازیکنان مطلع هستیم.»

او در پاسخ به این سوال که آیا تمایلی برای هدایت امباپه دارد یا خیر گفت:« از دراختیار داشتن همه بازیکنان خوب،خوشحال می شوم. الان زمان حرف زدن دراین باره که آیا با پرز صحبت کرده ام یا خیر نیست. من اینجا نیستم که لیستی آماده کنم، بلکه اینجا هستم تا فصل را خوب همه با هم به پایان ببریم.»

6363