دلخوری مراکشی ها از نبود مسی: امکان لغو بازی دوستانه مراکش- آرژانتین

دلخوری مراکشی ها از نبود مسی: امکان لغو بازی دوستانه مراکش- آرژانتین

سایت رسمی فوتبالی- فدراسیون فوتبال مراکش عصر روز گذشته با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که در هنگام امضای قرارداد با فدراسیون فوتبال آرژانتین برای برگزاری دیدار دوستانه میان دو تیم، بر این نکته تاکید داشته که آرژانتین با تیم اصلی اش دراین بازی حضور بیابد.

حالا مسئولان فدراسیون فوتبال مراکش از آرژانتینی هادرمورد نبود مسی دراین دیدار دوستانه توضیح خواسته اند.

دیدار دوستانه دو تیم مراکش و آرژانتین روز سه شنبه در ورزشگاه تانگر برگزار خواهد شد و فدراسیون فوتبال مراکش اعلام کرده که در زمان امضای این قرارداد تاکید فراوانی داشته که آرژانتین با تیم اصلی اش به این مسابقه بیاید.

درجریان دیدار دوستانه روز جمعه دو تیم ملی آرژانتین و ونزوئلا بود که لیونل مسی مصدوم شد و آرژانتین هم دراین بازی 1-3 مغلوب حریفش شد. مسی پس از مصدومیت به بارسلونا بازگشت و این روزها درکنار خانواده به استراحت می پردازد. اتحادیه فوتبال آرژانتین هم با انتشار بیانیه ای در توئیتر اعلام کرد که مسی در بازی با مراکش به دلیل مصدومیت غایب خواهد بود.


با این وجود مسئولان فدراسیون فوتبال مراکش بیخیال نشده اند و از آرژانتینی ها دراین رابطه توضیح می خواهند. خبر مصدومیت مسی به منزله سطل آب سردی برپیکره مراکشی ها بود. چرا که آنها می دانستند که حضور مسی دراین بازی باعث به فروش رفتن تمام بلیط های این بازی دوستانه خواهد شد. رسانه های مراکشی در گزارشهایشان به این نکته اشاره کرده اند که در قرارداد امضا شده میان فدراسیون های دوکشور حتی بندی درمورد حضور یا عدم حضور مسی دراین بازی قرار داده شده بود و مراکشی ها بندی را امضا کرده بودند و طی آن تعهد داده بودند که هرگونه عکس گرفتن و سلفی گرفتن هواداران و بازیکنان مراکشی از مسی ممنوع است.

حالا مشخص نیست که آیا غیبت مسی دراین بازی دوستانه، باعث فسخ این قرارداد خواهد شد و یا اینکه مراکشی ها مبلغ کمتری نسبت به قرارداد امضا شده را به آرژانتینی ها خواهند پرداخت یا خیر.

6363