گروگان گرفتن سرمربی سابق تیم ملی ونزوئلا

گروگان گرفتن سرمربی سابق تیم ملی ونزوئلا

سایت رسمی فوتبالی- ادواردو بوررو، سرمربی 55 ساله و اسبق تیم ملی ونزوئلا روز گذشته درحالی که برای خرید خانه به نانوایی رفته بود، ربوده شد. گروگانگیرها با سلاح به سراغ او رفته و آقای بوررو را ربودند. او که درحال حاضر در تیم دسته دومی ویخیا به مربیگری می پردازد، حالا در دست گروگانگیرهاست.

تعدادی از شاهدان عینی، در گفتگو با نیروهای پلیس این خبر را تائید کردند.آقای بوررو در بین سالهای 1998 تا 1999 هدایت تیم ملی ونزوئلا را دردست داشت و حالا سرمربی تیمی دسته دومی به نام ویخیا اف سی در لیگ ونزوئلاست. 


گزارشها درمورد ربودن این سرمربی باتجربه ضدونقیض است و هنوز مشخص نیست که او توسط چه کسانی ربوده شده است. به گفته ویلمر رامیرز، خبرنگار ونزوئلایی، آدم ربایان برای آزاد کردن بوررو، 700 دلار درخواست کرده اند. آقای بوررو از فوریه سال 2018 هدایت تیم ویخیا را در دست دارد و تیمش رقابت های این فصل را با یک برد و یک تساوی آغاز کرده است.

تیم ملی ونزوئلا در آخرین دیدار دوستانه اش موفق شد تا در ورزشگاه واندا متروپولیتانو با نتیجه 1-3 از سد آرژانتین عبور کند. دراین بازی دوستانه، لیونل مسی بعد از 9 ماه به اردوی آلبی سلسته بازگشته بود. 

کشور ونزوئلا در ماه های اخیر با بحران های فراوان اقتصادی و سیاسی دست و پنجه نرم می کند و تورم دراین کشور به حدی است که اکثریت مردم این کشور به سختی نیازهای روزانه شان را تامین می کنند

6363