رئال برای جذب امباپه چه دستمزدی را باید به او پیشنهاد بدهد؟

رئال برای جذب امباپه چه دستمزدی را باید به او پیشنهاد بدهد؟

سایت رسمی فوتبالی- گزارش روزنامه اکیپ نشان می‌دهد که رئال مادرید برای خرید کیلیان امباپه باید چه دستمزدی به او بپردازد.

اکیپ نوشته که در سال 2018، دستمزد امباپه از 1.55 میلیون یورو در ماه به 1.77 میلیون یورو در ماه رسیده است. او در فصل پیش، پس از کسر مالیات 10.8 میلیون یورو درآمد داشت و در فصل جاری، درآمد او پس از کسر مالیات 12 میلیون یورو شده است.

این ستاره فرانسوی طبق قرارداد با پاری سن‌ژرمن، هر سال 1.2 میلیون یورو به دستمزدش اضافه می‌شود. در نتیجه، او در فصل بعد 13.2 میلیون یورو دستمزد خواهد گرفت.

حالا روزنامه آ اس گزارش داده که بعید است که امباپه با دستمزدی کمتر از 15 میلیون یورو در هر فصل به رئال مادرید بپیوندد. در حال حاضر، گرت بیل با 14 میلیون یورو در سال، پردرآمدترین بازیکن رئال است و پس از او سرخیو راموس (11 میلیون یورو)، و کریم بنزما و لوکا مودریچ (هر دو 10 میلیون یورو) قرار دارند.

امباپه در طول سال میلادی 2018 در مجموع 24.7 میلیون یورو درآمد به دست آورد که بخشی از آن به دلیل قراردادهای تبلیغاتی با نایکی و اوبلو بود. تنها آنتوان گریزمان با 33 میلیون یورو درآمد، بالاتر از او در جدول ورزشکاران پردرآمد فرانسه ایستاده است. پل پوگبا با 22.1 میلیون یورو، کریم بنزما با 22 میلیون یورو، و نیکولا باتوم با 20.9 میلیون یورو در رده‌های بعدی هستند.

8444