دردسرهای والورده؛ هر سه مهاجم اصلی بارسلونا مصدوم هستند!

دردسرهای والورده؛ هر سه مهاجم اصلی بارسلونا مصدوم هستند!

سایت رسمی فوتبالی – عثمان دمبله و لوییس سوارز پیش از تعطیلات دیدارهای ملی مصدوم بودند و حالا لیونل مسی هم در بازی دوستانه آرژانتین و ونزوئلا در ورزشگاه واندا متروپولیتانو آسیب دیده است. به این ترتیب دردسرهای ارنستو والورده بیشتر شده است.

مسی پس از بازی با ونزوئلا دچار آسیب از ناحیه کشاله ران شد. او بازی با مراکش که دو روز دیگر برگزار می‌شود را از دست داد، هرچند که البته قرار بود او تنها در یکی از دو دیدار دوستانه آرژانتین بازی کند.

البته مسی احتمالا به دربی کاتالان مقابل اسپانیول در هفته آینده می‌رسد. اما کسی در نوکمپ نمی‌خواهد سلامت مسی به خطر بیفتد، به‌ویژه که دیدارهای بسیار مهمی پیش رو هستند.

سوارز هم به بازی با اسپانیول خواهد رسید اما این بستگی به والورده دارد که تصمیم بگیرد به او بازی بدهد یا نه. این مهاجم اروگوئه‌ای در بازی با رئال بتیس دچار پیچ‌خوردگی مچ پا شد.

دمبله هم در بازی با لیون دچار پارگی عضله شده است و دور از میادین خواهد بود.

والورده به این ترتیب می‌داند که بازی دادن به مسی و سوارز در دیدار مقابل اسپانیول دردسرساز خواهد بود. به این ترتیب و با توجه به فاصله 10امتیازی بارسلونا در صدر جدول، احتمالا مالکوم و کوین پرینس بواتنگ در ترکیب ثابت بارسلونا قرار خواهند گرفت.

8444