مهاجم نروژ: راموس به بازی کثیف مشهور است اما تا به حال مقابل مدافعی به خوش رفتاری او بازی نکرده بودم!

مهاجم نروژ: راموس به بازی کثیف مشهور است اما تا به حال مقابل مدافعی به خوش رفتاری او بازی نکرده بودم!

سایت رسمی فوتبالی - جاشوا کینگ، مهاجم تیم ملی نروژ، پس از دیدار شب گذشته برابر تیم ملی اسپانیا از عملکرد و رفتار سرجیو راموس، کاپیتان این تیم، تمجید کرد. 

به گزارش فوتبالی، شب گذشته تیم های ملی اسپانیا و نروژ در چارچوب رقابت های انتخابی یورو 2020 برابر یکدیگر قرار گرفتند که این دیدار با نتیجه 2 - 1 به سود اسپانیایی ها به پایان رسید. در طول این بازی راموس و کینگ بارها با یکدیگر رقابت کردند اما این مهاجم باور دارد که برخلاف صحبت سایرین راموس یک رقیب بسیار صمیمی است. او درباره مدافع رئال مادرید گفت: " فکر میکنم که عملکرد خوبی برابر یکی از بهترین مدافعان وسط دنیا داشتم. راموس به بازی کثیف مشهور است اما به یاد ندارم که برابر مدافعی به خوش رفتاری او بازی کرده باشم. من همه بازی های او را ندیدم اما فکر می کنم که همه چالش هایش درست است و به نظر من یک ورزشکار خوب است. او در بعضی دوئل ها پیروز شد و من نیز در بعضی دیگر برنده شدم. فکر می کنم این بازی خوبی بود. "

کینگ موفق شد تک گل تیم ملی کشورش را از روی نقطه پنالتی وارد دروازه داوید دخیا کند. با این حل راموس نیز با گل کردن پنالتی اسپانیا 3 امتیاز این دیدار را به نفع تیم کشورش کند.

1070