دل پیرو: یوونتوس رونالدو را برای همین هت تریک ها خرید، تشویق از سوی هواداران رئال برایم مانند قهرمانی بود!

دل پیرو: یوونتوس رونالدو را برای همین هت تریک ها خرید، تشویق از سوی هواداران رئال برایم مانند قهرمانی بود!

سایت رسمی فوتبالی - الساندرو دل پیرو، اسطوره یوونتوس، مدعی شد که این تیم کریستیانو رونالدو را برای شب هایی مانند بازی اتلتیکو مادرید خرید و با یادآوری تشویق از سوی هواداران ایستاده برنابئو، مدعی شد که این اتفاق برایش مانند یک قهرمانی لذتبخش بوده است. 

به گزارش فوتبالی، کریستیانو رونالدو که تابستان امسال رئال مادرید را ترک کرده و به یوونتوس پیوسته بود، موفق شد در دیدار حساس برابر اتلتیکو مادرید و در حالی که دیدار رفت  2 - 0 به سود تیم اسپانیایی به پایان رسیده بود با هت تریک خود یووه را به مرحله یک چهارم نهایی ببرد. دل پیرو در این باره گفت: " یوونتوس او را به همین دلیل خرید. او یک قهرمان است که بارها برنده این جام بوده و می داند که بازی در دیدارهای سخت با فوتبال خوب و گلزنی چطور است. او روی هدف متمرکز است. یوونتوس او را به همین دلیل به خدمت گرفت و تا به حال عالی بوده است. وقتی شما بازیکنی هستند که هر بازی گل می زنید و در یک بازی نمی توانید این کار را انجام دهید انگار چیزی از دست رفته است. این درست نیست که بگویند در هر بازی باید گلزنی کنی اما گاهی پیش می آید. از خرید رونالدو کمی شگفت زده شدم. رونالدو می توانست به هر تیمی برود اما این خوب بود که به یوونتوس آمد. "

دل پیرو همچنین با یادآوری دورانی که در سانتیاگو برنابئو برابر رئال مادرید به میدان رفت و از سوی هواداران این تیم تشویق شد، اظهار داشت: " این اتفاق من را شگفتزده کرد. ما در دوران سختی بودیم. مصدومان زیادی داشتیم و رفتیم تا ببینیم چه رخ می دهد. ما بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتیم و من دو گل زدم. در آخر وقتی مربی من را بیرون کشید، کاملا متمرکز بودم. اما یک لحظه از خودم پرسیدم که آیا مردم من را تشویق می کنند؟ این لحظه خاصی بود و باورنکردنی. شما در فوتبال بازی می کنید تا پیروزی باشید اما می خواهید هواداران را نیز خوشحال کنید. وقتی چنین اتفاقاتی در ورزشگاه حریف رخ می دهد بهتر هم هست. این اتفاق در برابر رئال مادرید در برنابئو برای من مانند یک قهرمانی بود. "

1070