سامپائولی و پس دادن حقوقش برای پرداخت دستمزد بازیکنان

سامپائولی و پس دادن حقوقش برای پرداخت دستمزد بازیکنان

سایت رسمی فوتبالی- سانتوس یکی از باشگاه های قدیمی و تاریخی در فوتبال برزیل است که بازیکنانی مثل نیمار و روبینیو را به دنیای فوتبال معرفی کرده است؛ اما درحال حاضر این باشگاه، شرایط اقتصادی ایده آلی ندارد و برای پرداخت دستمزد بازیکنانش به مشکل خورده است. 

به همین خاطر خورخه سامپائولی سرمربی سانتوس با شنیدن این موضوع که بازیکنان تیمش حقوقشان را دریافت نکرده اند، تصمیم گرفت تا دستمزدش را به مدیران باشگاه بازگرداند تا بدین ترتیب آنها بتوانند حقوق بازیکنان را پرداخت کنند.

خورخه سامپائولی که در جام جهانی 2018 روسیه هدایت تیم ملی آرژانتین را در دست داشت، بعد از برکناری از نیمکت مربیگری البی سلسته سرمربی باشگاه سانتوس شد. او بعد از اطلاع از آنکه بازیکنانش حقوقهایشان را دریافت نکرده اند، تصمیم گرفت تا حقوقش را به مدیران باشگاه برگرداند تا آنها بتوانند دستمزد بازیکنان را بپردازند وبدین ترتیب کوشید تا عملکرد تیمش در مسابقات تحت تاثیر بحران اقتصادی باشگاه قرار نگیرد.

سامپائولی در کنفرانس خبری اش بعد از بازی با بوتافوگو در تورنمنت پائولیستا که با باخت 0-4 سانتوس همراه بود، درمورد این تصمیم توضیح داد:«اعضای کادرفنی باشگاه حقوقشان را دریافت کردند ولی باشگاه باید در همان تاریخ حقوق همه اعضای تیم را می پرداخت.سانتوس تاریخچه بزرگی دارد و مدیران باشگاه هم باید در حد و اندازه های این تاریخ باشند؛ هرفرد دیگری هم جای من بود همین کار را می کرد.»

سامپائولی درادامه به این نکته اشاره کرد که این کار او کاملا ورزشی بوده و آسیبی به شرایط اقتصادی باشگاه سانتوس نخواهد زد:« من دلیلی نمی بینم که بخواهم در جریان شرایط اقتصادی باشگاه قرار بگیرم. من با اطلاع از شرایط تیم ونیازهای آن هدایت سانتوس را در دست گرفتم و این شرایط اقتصادی، واقعیتی است که مدیران باشگاه باید آن را حل کنند.»

6363