کابوس اوبی میکل در جام جهانی: فکر می کردم بعد از بازی خبرمرگ پدرم را می شنوم

کابوس اوبی میکل در جام جهانی: فکر می کردم بعد از بازی خبرمرگ پدرم را می شنوم

سایت رسمی فوتبالی- اوبی میکل ستاره تیم ملی نیجریه درجام جهانی 2018 روسیه، یکی از سخت ترین و تلخ ترین لحظات زندگی اش را تجربه کرد.

زمانی که اوبی میکل برای همراهی تیم ملی کشورش درروسیه حضور داشت و در حال رفتن به سمت استادیوم برای مصاف با تیم ملی آرژآنتین بود، خبردار شد که پدرش ربوده شده است. اوبی میکل در آن زمان اگرچه صحبتی نکرد ولی درجریان مسابقه تمرکز زیادی داشت و فکر وذکرش پیش پدرش بود. 

حالا و با گذشت چند ماه از آن اتفاق تلخ، اوبی میکل در گفتگو با بی بی سی از آن لحظات سخت صحبت کرده است:«فکر می کردم که پدرم را از دست خواهم داد. فکر می کردم که گروگانگیرها، او را خواهند کشت. در طول بازی، با خودم فکر می کردم که بعد از سوت پایان بازی، احتمالا به من خبرمرگ پدرم را خواهند داد.قلبم داشت از جا در می آمد. می دانستم که اتفاق تلخی برای پدرم رخ می دهد. هیچ چیزی نگفتم ؛ چون کاپیتان تیم بودم و می بایست تیم را رهبری می کردم. این مسئولیت من بود و نمی توانستم بگویم که بازی نمی کند. درعین حال نمی توانستم این داستان را تعریف کنم و تمام تیم را تحت تاثیر این ماجرا قرار دهم.»



اوبی میکل که بازیکن فعلی تیم میدلزبورو است، درادامه گفت که گروگانگیرها برای آزادی پدرش 25هزار یورو درخواست کرده بودند. میکل ادامه داد:« زندگی همین است. حالا و بعد از این اتفاق، انسان قوی تری شده ام. می توانم خیلی چیزها را نگاه کنم و بگویم که این مسائل روی من تاثیری نمی گذارد. چون اتفاقی بدتر از اینها را پشت سرگذاشته ام.فقط امیدوارم که این اتفاق دیگر تکرار نشود و پدرم بتواند بقیه زندگی اش را در آرامش سپری کند.»

این اولین باری نبود که پدر اوبی میکل گروگان گرفته شده بود.

6363