واران به اعضای رختکن رئال: در تابستان از رئال می روم

واران به اعضای رختکن رئال: در تابستان از رئال می روم

سایت رسمی فوتبالی- طبق گزارش منتشره در روزنامه مارکا، رافائل واران به دنبال چالشهای جدیدی است و به نزدیکانش اعلام کرده که قصددارد تا به زودی تغیر آب و هوا دهد. این درحالی است که باشگاه مادریدی در قرارداد فعلی این مدافع فرانسوی، رقم جدایی زودهنگام او را 500 میلیون یورو نوشته است.

بنابرگزارش روزنامه مارکا، احتمال جدایی واران از رئال روز به روز افزایش می یابد. اولین گمانه زنی ها در این رابطه سه شنبه گذشته توسط روزنامه فرانسوی اکیپ منتشر شد. اکیپ در گزارش خود به این نکته اشاره کرد که واران 25 ساله با جدیت تمام در حال برنامه ریزی برای تغییر آب و هوا و روبرو شدن با چالشهای جدید است. چند روز پیش هم او دراردوی تیم ملی فرانسه در گفتگو با خبرنگار لوپاریزین، گفته بود:«انگیزه ای برای صحبت کردن درمورد آینده ام ندارم.» و همین صحبت شایعات درمورد احتمال جدایی او از رئال مادرید را افزایش داد.


حالا روزنامه مارکا در گزارشی به این نکته اشاره کرده که واران به اعضای رختکن رئال گفته که قصد ترک تیم را دارد. واران 25 ساله، هفت فصل است که برای رئال مادرید بازی کرده و تمام افتخارات ممکن را با پیراهن این تیم کسب کرده و حالا به دنبال چالشهای جدیدی است. به علاوه او از برخی از انتقاداتی که از عملکردش به گوش می رسند، راضی نیست و درعین حال از اینکه سران رئال بعد از قهرمانی او در جام جهانی 2018 برایش بزرگداشتی برگزار نکردند، حسابی دلخور شده است.

شرایط فعلی واران از دید سران باشگاه های بزرگ اروپایی نادیده نمانده است؛ سران پاری سن ژرمن ومنچستریونایتد، مدتهاست که او را زیر ذره بین دارند و برای خرید او دست به کار خواهند شد. قرارداد فعلی رافائل واران با رئال مادرید تا سال 2022 اعتبار دارد ورقم ذکر شده در بندجدایی زودهنگام او 500 میلیون یورو است.

6363