فتحی: دوست دارم هم دربی را ببریم و هم قهرمان لیگ شویم

فتحی: دوست دارم هم دربی را ببریم و هم قهرمان لیگ شویم

وب سایت رسمی فوتبالی_ امیر حسین فتحی در گفت و گویی نوروزی با فوتبالی از استقلال گفت.

به گزارش فوتبالی، مدیر عامل باشگاه استقلال از سختی ها و لذت کار در استقلال صحبت کرد. فتحی در گفت و گو نوروزی با فوتبالی حرف های جدیدی برای گفتن داشت: 

- سال ۹۷ شروع کار شما در استقلال بود. تفاوت کار در استقلال با سایر جاهایی که کار کرده بودید، چطور بود؟ 

قطعا سختی های خاص خودش را داشت اما توام با لذت های خوبی هم بود که همه خستگی و سختی کار را از یادت می برد. مخصوصا وقتی می دیدی کارهایت نتیجه بخش شده است.

- مشکلات اقتصادی زیادی را هم در سال ۹۷ گذراندید. درست است؟ 

بله به هر حال مشکلات اقتصادی جامعه گریبانگیر  استقلال و فوتبال هم شد. می توانم بگویم بزرگ ترین اهرم فشار یا ترمز تیم ما در سال ۹۷ همین مشکلات اقتصادی بود که به هر حال با همفکری و تلاش هیئت مدیره به دنبال رفع آن هستیم تا به امید خدا در سال جدید کم تر مشکلات اقتصادی اذیت مان کند.

- شایعات زیادی هم پیرامون استقلال بود. این شایعات چقدر شما را اذیت می کرد؟ 

متاسفانه فضای مجازی ما پر شده از شایعات که این شایعات واقعا بی تقوایی در فضای مجازی است که هدف به هم زدن آرامش تیم ما است اما مجموعه تیمی استقلال بدون توجه به این شایعات و مصمم تر به دنبال رسیدن به اهداف خود پیش خواهد رفت.

- سخت ترین کاری که شما در سال ۹۷ در استقلال انجام دادید؟ 

بزرگ ترین مانع ما مشکلات اقتصادی بود و با این شرایط گرفتن مجوز حرفه ای گری خیلی سخت بود اما خوشبختانه با تلاش توانستیم مجوز حرفه ای استقلال را بگیریم که در این راه همکاری برخی از دوستان طلبکار هم به ما کمک زیادی کرد. در سال جدید هم امیدواریم با همکاری دوستان عزیز بتوانیم بخشی از مطالبات باقی مانده را هم پرداخت کنیم.

-امیر حسین فتحی چه کسی است؟

کسی که بیش از چهل سال است عاشق استقلال است و با بردهای این تیم در همه این سال ها شادی کرده و از شکست های این تیم محزون شده. کسی که برای کمک به استقلال آمده و برای رسیدن به این هدف از هیچ کوششی  دریغ نخواهد کرد.

- با توجه به سختی کار در استقلال فرصتی هم برای بودن در کنار خانواده دارید؟ 

به هر حال سختی کار در استقلال زیاد است و وقت زیادی را از آدم می گیرد اما خانواده من با این مسئله مشکلی ندارند چرا که می دانند من چقدر عاشق استقلال هستم و آن ها هم به همین دلیل از بودن من در استقلال لذت می برند و سختی های کار من را پذیرفته اند.

- در روز چقدر تلفن همراهتان زنگ می خورد؟

تلفن همراه من یا خاموش است و یا روی مشغول بودند گذاشته ام چرا که آن قدر در استقلال مشغله کاری دارم که نمی توانم تلفن ها را مدام جواب بدهم. فکر می کنم مهم تر از هر چیز رسیدگی به مشکلات استقلال باشد و هدف من این است که ساختار باشگاه استقلال را بتوانم درست کنم به همین دلیل فکر می کنم اگر بتوانم هواداران استقلال را خوشحال کنم از هر چیزی مهم تر است.

- از بین بازیکنانی که جذب کردید، کار توافق با کدام یک سخت تر بود؟ 

همه سخت بودند اما ایسما و پاتوسی هر دو با تیم هایشان قرار داد داشتند و جذب آن ها کار سختی بود. مذاکرات سخت و نفس گیری را دنبال می کردیم اما خوشبختانه توانستیم هر دو آن ها را با رضایت باشگاه هایشان جذب کنیم. همین طور جذب نورافکن و منشا هم کار ساده ای نبود که خوشبختانه هر ۴ تا این بازیکنان مفید و خوب ظاهر شدند. امیدواریم با نتایج خوب استقلال بتوانیم مزد زحمات مان را گرفته و شاهد شادی هواداران استقلال باشیم.

- دعای شما در سال جدید؟

سالی پر از برکت، سلامتی و آرامش را برای همه مردم ایران دعا می کنم و امیدوارم مشکلات اقتصادی مردم کم تر و سفره هایشان پر بارتر باشد. قطعا حل مشکلات اقتصادی جامعه با حل مشکلات اقتصادی باشگاه استقلال هم همراه خواهد بود و با حل مشکلات اقتصادی استقلال ما هم می توانیم با برنامه ریزی بیشتری جهت سربلندی بیشتر باشگاه محبوب و بزرگ استقلال کار کنیم.

-اگر قرار باشد به یک استقلالی عیدی بدهید، چه کسی را انتخاب می کنید؟ 

همه بازیکنان استقلال مثل دوست و برادر من هستند، به همه آن ها عشق می ورزم و دوست دارم همیشه سربلند و موفق باشند.

-کسی هم در عید به شما عیدی داده است؟

نه  کسی  به من عیدی نداده اما بزرگ ترین عیدی برای من موفقیت استقلال و خوشحالی هواداران تیم مان است. بزرگ ترین عیدی ریشه کن شدن فقر در جامعه و حل مشکلات اقتصادی مردم عزیزی است که لایق همه خوبی ها هستند و امیدوارم در سال جدید کم تر فشار اقتصادی و مشکلات مالی مردم عزیز ما را اذیت کند.

-در سال ۹۸ منتظر چه اتفاقی برای استقلال هستید؟ 

دوست دارم در سال ۹۸ قهرمان لیگ شویم، از گروه خود در آسیا صعود کرده و جز چهار تیم پایانی بازی های آسیایی باشیم و به امید خدا برای ستاره سوم بجنگیم.

- در پایان چه صحبتی با هواداران استقلال دارید؟ 

دست تک تک آن ها را می فشارم و ضمن تشکر از حمایت هایشان از آن ها می خواهم حمایت پرشورشان از استقلال را بیشتر کنند. با حمایت هواداران مان می توانیم دربی را ببریم و قهرمان لیگ شویم. همه هدف و برنامه ما کسب ستاره سوم هم است و همه این ها با یکدلی و تلاش و حمایت هواداران عزیز مان امکانپذیر می شود. برای هواداران عزیز استقلال سالی پر از برکت و اتفاق های خوب را آرزو می کنم. 

گفت و گو از فاطمه صمدی

۴۱۲۴