هازارد: به خاطر همبرگر خوردن دو جلسه محروم شدم!؛نمی گذارم کورتوا از من سبقت بگیرد

هازارد: به خاطر همبرگر خوردن دو جلسه محروم شدم!؛نمی گذارم کورتوا از من سبقت بگیرد

سایت رسمی فوتبالی- ادن هازارد ستاره باتجربه تیم ملی بلژیک این روزها یکی از بزرگترین ستاره های فعلی دنیای فوتبال است. اما حتی او هم در دوران جوانی اش مرتکب اشتباهاتی شده که دو تا از این اشتباهات حسابی پرسروصدا بودند.

درماه می سال 2012، او به بزرگترین چالش فوتبالی پیش رویش پاسخ مثبت داد و به چلسی پیوست ولی قبل از آن می بایست فصل را در باشگاه لیل به پایان می برد.گویا او همان روزی که با چلسی قرارداد به امضا رساند، با ریو ماووبا، هم تیمی اش تا سحرگاه فردا به جشن و پایکوبی پرداختند. تا اینجای داستان، همه چیز عادی است اما ماجرا این بود که فردای آن روز، هازارد و تیمش بازی داشتند. ریو، دوست هازارد با یادآوری آن روز گفته:« آن روز من و ادن تصمیم گرفتیم که انتقالش به چلسی را جشن بگیریم؛ حسابی بریز و بپاش کردیم و تا نیمه های شب درجشن و پایکوبی بودیم. صبح روز بعد، ادن هنوز گیج و منگ و خسته بود، چون شب نخوابیده بودیم وتا سحرگاه مشغول رقص و پایکوبی بودیم ولی در آن بازی ادن هازارد در30 دقیقه هت تریک کرد!.»

خود هازارد هرگز دراین رابطه صحبتی نکرده بود تا اینکه ریو این ماجرا را تعریف کرد؛ و حالا خود هازارد این داستان را تائید کرده است.

ماجرای بامزه دیگری که خود هازارد آن را یکی از اشتباهات بزرگ ورزشی اش می داند، به سال 2011 برمی گردد. در آن زمان هازارد در میانه بازی تیم ملی بلژیک، یک همبرگر خورده بود. او در دقیقه 60 بازی بلژیک مقابل ترکیه درسال 2011 تعویض شد و تصمیم گرفت تا استادیوم را ترک کند و همراه با نزدیکانش به همبرگر فروشی بروند. در اردوی بعدی تیم ملی بلژیک، ژرژ لیکنز، سرمربی وقت بلژیک، او را برای دو بازی از همراهی تیم محروم کرد (بازی با اسلوونی و آذربایجان).


هشت سال بعد، هازارد حالا اعتراف کرده که درآن زمان چرا ناپدید شده بود و کجا رفته بود:«من عاشق سس آن همبرگرفروشی هستم. هنوز هم هروقت مادرم به لندن می آید، از او می خواهم تا از سس های آن همبرگر فروشی برایم بیاورد. درآن سال کار احمقانه ای انجام دادم.. همان داستان همبرگر را می گویم. هنوز به این موضوع می خندیم. این داستان تبدیل به یک داستان افسانه ای در تیم ملی بلژیک شده.»

او در گفتگو با RTBF در ادامه صحبتهایش درمورد آینده اش در تیم ملی بلژیک حرف زد و گفت:« به زودی صدمین بازی ملی ام را انجام خواهم داد ولی هیچ هدف و چالش خاصی برای خودم تعیین نکرده ام. همیشه گفته ام که تا زمانی که بدنم کشش داشته باشد، بازی خواهم کرد. ولی این بستگی به نسل آتی فوتبال بلژیک نیز خواهد داشت. اگر ببینم که یک بازیکن جوان در پست من روی کار آمده، از تیم ملی خواهم رفت. وقتی من به تیم ملی آمدم، بازیکن دیگری بازنشسته شد. من هنوز جوانم و فکر می کنم کورتوا بتواند رکورد مرا بشکند. مخصوصا اگر تا 38 سالگی بازی کند. شاید او هم مثل بوفون تا 40 سالگی فوتبالش را دنبال کند. من سعی می کنم تا زمانی که تیبو در تیم ملی هست، من هم برای بلژیک بازی کنم.» البته او این جملات را کاملا با خنده و به شوخی برزبان آورد.

6363