رونی: قهرمانی لیورپول کابوس است، اگر قهرمان شوند تا 15 سال دیگر از آن حرف می زنند!

رونی: قهرمانی لیورپول کابوس است، اگر قهرمان شوند تا 15 سال دیگر از آن حرف می زنند!

سایت رسمی فوتبالی - وین رونی، مهاجم سابق اورتون و منچستریونایتد، می گوید که حتی نمی تواند فکر قهرمانی لیورپول در لیگ برتر را تحمل کند. 

به گزارش فوتبالی، رونی که پیش از پیوستن به منچستریونایتد در تیم دیگر مرسی ساید، اورتون، توپ می زد، مدعی شده که ترجیح می دهد منچسترسیتی قهرمان لیگ برتر شود. لیورپول با دو امتیاز اختلاف با منچسترسیتی که یک بازی کمتر دارد، در صدر جدول قرار گرفته است. رونی که در حال حاضر در لیگ فوتبال آمریکا توپ می زند در گفتگو با تاک اسپرت اظهار داشت: " این که این دو تیم برای کسب قهرمانی لیگ برتر با یکدیگر رقابت می کنند دلیل خوبی برای بازی در خارج از کشور است. امیدوارم منچسترسیتی پیش از لیورپول به قهرمانی برسد. نمی توانم قهرمانی آنها را تحمل کنم. این موضوع برای هر هوادار اورتون مانند یک کابوس است. به یاد دارم که لیورپول در سال 2005 قهرمان لیگ قهرمانان شد و آنها هنوز درباره آن حرف می زنند بنابراین اگر امسال قهرمان لیگ برتر شوند باید 10 تا 15 سال دیگر حرف زدن درباره آن را تحمل کنیم. "

لیورپول 29 سال است که قهرمان لیگ برتر نشده و قهرمانی در لیگ امسال آنها را به رکورد 19 قهرمانی در انگلیس می رساند تا یک جام کمتر از رکورد منچستریونایتد داشته باشند. 

1070