انتقاد لیزارازو از سبک کاری سیمئونه: گریزمن دراتلتیکو زجر می کشد

انتقاد لیزارازو از سبک کاری سیمئونه: گریزمن دراتلتیکو زجر می کشد

سایت رسمی فوتبالی- این روزها آنتوان گریزمن در اردوی تیم ملی فرانسه به سرمی برد و در روزها و هفته های اخیر گمانه زنی ها در مورد آینده او افزایش یافته است.

دراین میان ویسنت لیزارازو اسطوره سابق فوتبال فرانسه که سابقه حضور در لالیگا را نیز درکارنامه ورزشی اش دارد، در مورد شرایط آنتوان گریزمن در اتلتیکومادرید اظهارنظر کرده و درمورداحتمال انتقالش به بارسلونا گفته:« رفتن به بارسلونا به خود گریزمن بستگی دارد.» او با اشاره به اینکه درصورت انتقال گریزمن به بارسلونا او چه خدماتی می تواند برای باشگاه کاتالان انجام دهد گفت:« ایا اگر گریزمن در بارسلونا بازی می کرد، با دید دیگری به او نگاه می شد؟ شاید. او درتیمی فوتبال بازی می کند که هیچ اثری از مهارتهای تهاجمی در آن دیده نمی شود (اتلتیکومادرید) و گریزمن به عنوان ستاره اتلتیکوو بهترین بازیکن این تیم، قطعا زجر می کشد. مهارتهای او چندان مورد تاکید و استفاده قرار نمی گیرد.»


اگرچه که گریزمن هنوز درمورد آینده اش در دنیای فوتبال و احتمال انتقالش به بارسلونا صحبتی نکرده ولی مائود گریزمن، خواهر و مدیربرنامه های آنتوان نسبت به این قضیه واکنش نشان داده و گزارش های رسانه های اکیپ و فیگارو را تکذیب کرده است.

6363