روایت بازیکن نانت: صبحانه می خوردیم که خبر مفقود شدن هواپیمای سالا را شنیدیم

روایت بازیکن نانت: صبحانه می خوردیم که خبر مفقود شدن هواپیمای سالا را شنیدیم

سایت رسمی فوتبالی- فابیو دا سیلوا بازیکن باشگاه نانت در گفتگو با کانال ایی.اس.پی.ان در مورد روزی صحبت کرده که او و سایر بازیکنان نانت خبر ناپدید شدن هواپیمای حامل امیلیانو سالا، بازیکن سابق تیمشان را دریافت کردند.

چندی پیش بود که امیلیانو سالا بعد از انتقال به کاردیف سیتی برای خداحافظی با دوستانش به نانت آمده بود ولی هواپیمایی که قرار بود تا او را به کاردیف و تیم جدیدش برساند هرگز به مقصد نرسید و در دریا سقوط کرد و جان این بازیکن آرژانتینی را گرفت.

حالا فابیو دا سیلوا هم تیمی سابق سالا دراین باره گفت:« ما صبح روز سه شنبه به جلسه تمرینی تیم رفتیم و در هنگام صرف صبحانه، نیکو پالائویس از آنتونی که یکی از کارمندان باشگاه است خواست تا چک کند که هواپیمای سالا چه ساعتی به کاردیف رسیده؛ چون او چندین ساعت بود که پاسخ پیغامهایی که برایش فرستاده شده بود را نمی داد. او به نیکو قول داده بود که وقتی که به کاردیف رسید، برایش پیغامی بفرست که خبری از او نبود.»

او ادامه داد:« نیکو نگران نبود. ما نشسته بودیم و صبحانه می خوردیم. آنتونی برگشت و گفت:"هواپیما ناپدید شده است" نیکو انگار درهم شکست. آنتونی ماجرا را به همه توضیح داد و خیلی ها زیر گریه زدند. وقتی می شنوی که هواپیمایی ناپدید شده، می ترسی. می دانی که یک اتفاق وحشتناک رخ داده. دلت می خواهد به مسائل دیگری فکر کنی و احتمالات دیگر را ببینی ولی ته دلت واقعیت را می داند. وحید هلیلودزیچ، سرمربی تیم ما حسابی ناراحت بود. او به بازیکنان گفت که به خانه بروند و تمرینات ما برای بازی جام حذفی متوقف شد. اصلا مهم نبود اگر محروم می شدیم... به ما گفتند که بازی نخواهیم کرد. وقتی سالا به ما گفت که می خواهد از تیم برود، سرمربی تیم جلوی همه ما گریه کرد. ما خیلی متحد و همصدا بودیم.»


این بازیکن برزیلی ادامه داد:« بازی بعدی تیممان لغو شد و در اولین بازی مان بعد از این اتفاق، در خانه به مصاف سن اتین رفتیم. تصورش را بکنید که در جوی بازی کردیم که تمام هواداران نام سالا را فریاد می زدند.» 

فابیو داسیلوا ادامه داد:« آنچه برای سالا اتفاق افتاد واقعا تراژدیک بود. وقتی فوتبالیست هستی، هم تیمی هایت را بیشتراز اعضای خانواده ات می بینی. چون همیشه درکنار آنها تمرین می کنی و به سفر می روی. ولی اینکه یک روز دوستت باشد و فردا نه... صحبت کردن درموردش خیلی سخت است ولی امیلیانو از من درمورد کاردیف سوال کرد.چون من مدتی آنجا بازی کرده بودم و به او گفتم که کاردیف تیم فوق العاده ای است.»

فابیو در بخش پایانی صحبتهایش به تمجید از امیلیانو سالای فقید پرداخت و گفت:« او پسر فوق العاده ای بود. بازیکنی واقعا حرفه ای که گلهای زیادی می زد. ما دوستی عمیقی داشتیم و آنچه رخ داد خیلی تلخ و دردناک بود.»

6363