کشف دهمین فرزند مارادونا: دن دیگو ، سانتیاگو را پذیرفت

کشف دهمین فرزند مارادونا: دن دیگو ، سانتیاگو را پذیرفت

سایت رسمی فوتبالی – پسر 17 ساله آرژانتینی به نام سانتیاگو لارا در سال 2016 داستان زندگی اش را تعریف کرد و ادعا کرده که دیگو آرماندو مارادونا پدرش است. او حالا دوباره و با اطلاع از اینکه مارادونا ابراز آمادگی کرده تا با او دیدار کند، درمقابل دوربین های تلویزیونی قرار گرفته و دراین باره به صحبت پرداخته است.

تا چند هفته پیش دیگو آرماندو مارادونا تنها 5 فرزند داشت. اما چندی پیش ماتیاس مورلا، وکیل مارادونا در صحبت هایی اعلام کرد که او به زودی به دیدار سه فرزندش در کوبا خواهد رفت. حالا به نظر می رسد که هرروز و هرهفته لیست تعداد فرزندان دن دیگو در حال افزایش است. یک پسر 17 ساله آرژآنتینی که چند سال پیش مدعی شده بود که پسر مارادوناست، شباهت حیرت آوری با اسطوره فوتبال آرژانتین دارد ولی هیچ شکایتی از مارادونا نکرده و در صورتی که ثابت شود که او نیز فرزند مارادوناست، تعدادفرزندان اسطوره آرژانتینی به عدد 10 خواهد رسید.

 سانتیاگو لارا جوانی 17 ساله و اهل لاپلاتای آرژآنتین است که درسال 2016 اعلام کرده بود که فرزند دیگو مارادوناست. سانتیاگو متولد 3 ژوئن سال 2001 است و مادرش ناتالیا گارات، درسال 2005 به دلیل ابتلا به سرطان ریه درگذشت. سانتیاگو لارا چند سال پیش دربرنامه ای تلویزیونی گفته بود:« من سانتیاگو لارا هستم و 15 سال دارم. برای من پدرم همیشه مارسلو لارا خواهد بود ولی آنطور که به من توضیح دادند و متوجه شده ام، پدر واقعی ام دیگو مارادوناست.»

حالا سانتیاگو 17 ساله است و بعد از آنکه مشخص شد که مارادونا سه یا چهارفرزند در کوبا دارد، حالا وکیل مارادونا درمورد او صحبت کرده:« برخی خبرنگاران دراین باره اطلاعاتی دارند و من براین باور هستم که هنوز اطلاعات دراین رابطه کافی نیست. یک خبرنگار آرژانتینی گفته بود که همسر سابق مارادونا (مادر جیانینا و دالما)، به این موضوع اذعان کرده و گفته که می دانسته که مارادونا در کوبا چند فرزنددارد.»

درحال حاضر سانتیاگو هنوز تست DNA نداده و به صورت رسمی و قطعی به عنوان پسر مارادونا شناخته نشده ولی مارادونا شخصا حاضر است تا او را درآغوش کشیده و بدین ترتیب تائیدی خواهد بود بر اینکه سانتیاگو پسر مارادوناست. سانتیاگو تا چند ماه دیگر به سن قانوینی خواهد رسید و خود او از شنیدن اینکه مارادونا، پدر واقعی اش حاضر به دیدار با اوست بسیار خوشحال است:« راستش حسابی هیجان زده ام. من همین الان این را روی لپ تاپ و در اختبار دیدم. خیلی خوشحالم. چون دست کم وکیل مارادونا پذیرفته که من وجود دارم. پس من هم می توانم این را بگویم. البته مثل همیشه منتظر نتایج قضایی می مانم. وقتی مارادونا را ببینم، او را می بوسم و درآغوش می گیرم. هرکاری که وکلایم بگویند انجام می دهم. راستش غیرممکن است به این موضوع فکر نکنم ولی امیدوارم اوضاع همان طوری که باید، پیش برود.»

فابیان موستو، وکیل سانتیاگو هم اعلام کرده که روند قضایی این موضوع آغاز شده است و از استقبال مارادونا از این قضیه ابراز خوشنودی کرده است:«ما با سانتیاگو درحال مذاکره هستیم تا این پروسه را آغاز کنیم. درحال حاضر نمی توانم چیزی بگویم؛ به خاطر احترام به سانتیاگو، مارادونا و دکتر مورلا. ولی اوضاع درحال پیشروی است.»

6363