گواردیولا بخواهد 100 میلیون یورو خرید کند، شیخ پیچ شیر گاز را می پیچاند

گواردیولا بخواهد 100 میلیون یورو خرید کند، شیخ پیچ شیر گاز را می پیچاند

سایت رسمی فوتبالی- اولی هوینس رئیس باشگاه بایرن مونیخ در کنفرانسی در مورد خریدهای جنجالی باشگاه منچسترسیتی به صحبت پرداخته. این درحالی است که همه می دانند که باشگاه هایی مثل منچسترسیتی، پاری سن ژرمن و چند باشگاه دیگر از حمایتهای مالی بی پایان شیوخ ثروتمند خاورمیانه بهره می برند. اما کمتر پیش آمده تا با جزئیات دقیقی مشخص شود که این باشگاه ها مبالغ نجومی برای خرید ستاره های مدنظرشان را دقیقا از کجا تامین می کنندو کمتر کسانی دراین رابطه به صحبت پرداخته اند.

حالا اولی هوینس، رئیس باشگاه بایرن مونیخ، در صحبت هایی اعلام کرده که اگر گواردیولا قصد خریدهای بالای 100 میلیون یورویی را داشته باشد، پول آن از کجاتامین می شود. هوینس دراین رابطه گفته:« پپ دوست من است. او برایم تعریف کرده که وقتی بخواهد یک بازیکن 100 میلیون یورویی بخرد، چه اتفاقی می افتد. او چند ویدیو از بازیکن مدنظرش را تهیه می کند و به شیخ ثروتمند سیتی نشان می دهد. این اتفاق معمولا در یکی از وعده های غذایی در باشگاه رخ می دهد.  ویدیوها به مدیران نشان داده می شود و شیخ پول موردنیاز برای خرید این بازیکن راجابه جا می کند. فردای آن روز، شیخ پیچ شیر گاز را کمی می پیچاند و به همین سادگی..پول خرید این بازیکن برمی گردد.»

هوینس در کنفرانس بازار اقتصادی در مونیخ این صحبتها را برزبان آورده که البته تا حدودی اغراق آمیز است. پپ گواردیولا از زمان حضورش در دنیای مربیگری تا به امروز، هرگزبازیکنی با قیمتی بالاتر از 70 میلیون یورو خریداری نکرده. نه در باشگاه منچسترسیتی و نه در هیچ تیم دیگری. گران قیمت ترین خریدهای پپ در باشگاه انگلیسی، ریاض محرز الجزایری بود که برای خریدش 68 میلیون یورو به لسترسیتی پرداخت شد و لاپورته که باقراردادی 65 میلیون یورویی از اتلتیک بیلبائو به سیتی منتقل شد.

6363