بیل: هیچ وقت با کریس رونالدو اختلاف نداشتم؛ در کودکی دوست داشتم گیگز بشوم

بیل: هیچ وقت با کریس رونالدو اختلاف نداشتم؛ در کودکی دوست داشتم گیگز بشوم

سایت رسمی فوتبالی- گرت بیل ستاره 29 ساله رئال مادرید میهمان اخیر یکی از برنامه های تلویزیونی شبکه بی تی اسپورت بود ودر جریان این برنامه به مرور زندگی اش از روزهای کودکی گرفته تا انتقال به تاتنهام و پس از آن پیوستن به رئال مادرید صحبت کرد. این گزیده ای از صحبتهای بیل است:

*کریس رونالدو: کریستیانو یک بازیکن حیرت آور است. من از بازی کردن کنار او واقعا لذت می بردم. ارتباطمان واقعا خوب بود. کریس یک بازیکن فوق العاده بود و هست ( بیل درشرایطی این صحبتها را برزبان آورد که اخیرا نزدیکان او اعلام کرده بودند که ارتباط او با رونالدو سرد بوده و حتی یک بار مدیربرنامه های بیل از رونالدو انتقاد کرده بود.)

*انتقال به رئال مادرید: درآن زمان (تابستان سال 2013) تمام کارهایی که تاتنهام برایم انجام داده بود را بررسی کردم ولی به این فکر کردم که درآن زمان خودآنها هم درک کردند که وقتی تیم بزرگی مثل رئال مادرید به دنبالت می آید، رد پیشنهاد آنها سخت خواهد بود. با وجودی که از حضور درتاتنهام لذت می بردم و این باشگاه را دوست داشتم و هنوز هم دوست دارم، وقتی رئال مادرید به دنبالت می آید، اگر به آنها پاسخ منفی بدهی بعدا پشیمان خواهی شد


*الگوهای دوران کودکی: اگرچه هواداران تاتنهام خوششان نمی آید که این را بگویم (به خاطر رقابت دیرینه میان آرسنال و تاتنهام)، من خیلی بازیهای آرسنال را تماشا می کردم و واقعا از دیدن بازی بازیکنانی مثل تیری آنری لذت می بردم. بازیهای دنیس برگکمپ را هم خیلی می دیدم. آن آرسنال تیم فوق العاده ای بود. اماالگوی واقعی فوتبالی من رایان گیگز بود که حالا سرمربی تیم ملی ولز است. او تاثیر زیادی روی من داشت و الگو و اسطوره فوتبالی ام بود. قطعا از آنجا که ولزی و چپ پاست، حسابی او را تحسین می کردم. از دیدن بازیهایش لذت می بردم و الان هم سرمربی من است. من هم مثل تمام بچه هایی که دوست دارند مثل یک فوتبالیست باشند، من دوست داشتم گیگز شوم!

6363