لو رفتن تصاویر پیراهن بارسلونا برای فصل 20-2019؛ بازهم چهارخانه!

لو رفتن تصاویر پیراهن بارسلونا برای فصل 20-2019؛ بازهم چهارخانه!

سایت رسمی فوتبالی – مدیران باشگاه بارسلونا حالا طرح جدید پیراهن اصلی تیمشان برای فصل بعدی رقابت ها را می شناسند. سران کمپانی نایک تصمیم گرفته اند تا طرح پیراهن اصلی بارسلونا برای فصل 20-2019 را تغییر دهند و بدین ترتیب در فصل آینده آبی اناری ها را با پیراهنی چهارخانه در زمین خواهیم دید. بدین ترتیب بارسایی ها دوباره پیراهن همیشگی راه راه را از تن درآورده و پیراهنهای چهارخانه به تن خواهند کرد.

البته در سالهای اخیر سنت شکنی های فراوانی دراین زمینه انجام شده و بارسایی ها بارها با کنار گذاشتن پیراهنهای سنتی راه راه عمودی، پیراهنهایی با راه راه افقی، با راه های ضخیم تر ؛ با راه های باریک تر و حتی چهارخانه به تن کرده اند. 


قرار براین است که شورت ورزشی بارسایی ها در فصل آتی به رنگ آبی باشد. آستین پیراهن های بارسلونا برای فصل 20-2019 هم کاملا به رنگ آبی خواهد بود. جورابهای بارسایی ها هم چهارخانه  و شبیه به بخش جلویی پیراهن این تیم خواهد بود. انتظار می رود که در ماه می سال 2019 تصاویری رسمی از پیراهن اصلی بارسلونا برای فصل آینده منتشر شود.

لو رفتن برخی تصاویر از لباسهای فصل آینده بارسلونا، خیلی ها را به یاد پیراهن تیم ملی کرواسی می اندازد که پیراهن این تیم هم توسط کمپانی نایک طراحی می شود.بدین ترتیب اگر ایوان راکیتیچ همچنان درباشگاه کاتالان بماند، پیراهن تیم باشگاهی و تیم ملی اش حسابی شبیه به هم خواهند بود.

6363