بارسلونا آماده ارائه پیشنهاد 43 میلیون میلیون پوندی به مهاجم اینتراخت

بارسلونا آماده ارائه پیشنهاد 43 میلیون میلیون پوندی به مهاجم اینتراخت

سایت رسمی فوتبالی - بارسلونا آماده است تا پیشنهاد 43 میلیون پوندی خود را به لوکا جوویچ مهاجم اینتراخت فرانکفورت، ارائه کند. 

به گزارش فوتبالی، جوویچ که به صورت قرضی از بنفیکا در اینتراخت بازی می کند 22 گل در رقابت های این فصل به ثمر رسانده و توجه بسیاری از باشگاه های اروپایی را به خود جلب کرده است. رئال مادرید به او علاقمند شده است و این در حالی است که چلسی و بایرن مونیخ نیز این بازیکن 21 ساله را زیر نظر دارند. اما گاردین خبر داده که این بارساست که آماده است به صورت جدی علاقه خود را دنبال کرد و پیشنهاد اولیه خود را برای ادامه مذاکرات در تابستان آینده ارائه کند. جوویچ در دو فصل گذشته به صورت قرضی از بنفیکا در فرانکفورت بازی کرده و آنها برای دائمی کردن قرارداد او در تابستان پیش رو توافق کرده اند. او فصل گذشته تنها 27 گل به ثمر رساند اما این فصل عملکرد بسیار درخشانی داشته و موفق شده 7 گل در لیگ اروپا و 15 گل در بوندس لیگا به ثمر برساند.

بارسلونا به صورت جدی به دنبال یافتن جانشینی برای لوییس سوارز است و اخیرا جوویچ را مدنظر گرفته که تنها فرانکفورت در زمین اینتر به ثمر رساند. گفته می شود که باشگاه آلمانی با مبلغی کمتر از 60 میلیون پوند حاضر به فروش او نیست که گل تساوی بخش صربستان برابر آلمان را به ثمر رساند. 

1070