دردسر 4.5 کیلویی؛ ایسکو به دلیل اضافه وزن روی وزنه نرفت!

دردسر 4.5 کیلویی؛ ایسکو به دلیل اضافه وزن روی وزنه نرفت!

سایت رسمی فوتبالی - گفته می شود که ایسکو، هافبک رئال مادرید، به دلیل اضافه وزن 4.5 کیلویی خود به کادر فنی اجازه نداده که او را وزن کنند. 

به گزارش فوتبالی، ایسکو در این فصل با مشکلات بسیاری روبرو بود و با حضور سانتیاگو سولاری روی نیمکت رئال مادرید به یک نیمکت نشین محض تبدیل شد. او در این مدت بارها متهم شد که از آمادگی به دور است و اضافه وزن دارد. او پس از مطرح شدن این موضوعات، در آذرماه عکسی از خود در شبکه های اجتماعی منتشر کرد که پیراهنش را بالا زده بود و روی آن نوشته بود: " آیا من چاق هستم؟ "

سولاری بارها مستقیما درباره عدم آمادگی ایسکو صحبت کرده بود و این موضوع را دلیل اصلی عدم استفاده از او عنوان کرده بود. اما روزنامه اسپانیایی اسپرت امروز خبر داده که ایسکو حدود 4.5 کیلو اضافه وزن دارد. گفته می شود که او حاضر نشده که برای تعیین وزن دقیق خود روی وزنه برود. به نظر می رسد که پس از جدایی سولاری و بازگشت زین الدین زیدان، حالا هافبک تیم ملی اسپانیا انگیزه کافی برای کاهش وزن و بازگشت به دوران اوج خود را داشته باشد. او در اولین بازی با حضور زیدان در ترکیب اصلی قرار گرفت و موفق شد در پیروزی 2 - 0 برابر سلتاویگو یک گل نیز به ثمر برساند. 

1070