وینیسیوس: حضور در رئال مادرید را به پول بارسلونا ترجیح دادم، تفاوت زیدان و سولاری مشخص است!

وینیسیوس: حضور در رئال مادرید را به پول بارسلونا ترجیح دادم، تفاوت زیدان و سولاری مشخص است!

سایت رسمی فوتبالی - وینیسیوس جونیور مدعی شده که ترجیح داده به پروژه رئال مادرید بپیوندد تا با مبلغی بیشتر پیراهن بارسلونا را بر تن کند و تفاوت های زیدان و سولاری از همین حالا نیز مشخص است.

به گزارش فوتبالی، مهاجم 18 ساله برزیلی در می 2017 قرارداد خود را با رئال مادرید امضا کرد اما تابستان گذشته به این تیم پیوست. وینیسیوس گفته که بارسلونا مبلغ بیشتری را به او پیشنهاد کرده بود اما تصمیم او بر پایه احساسی که به این نقل و انتقالات داشت، گرفته شد. او در گفتگو با کادناسر اظهار داشت: " پدرم هرگز چیزی به من نگفت تا پیشنهاد رئال مادرید و بارسلونا رسید. پس از آن ما از هر دو باشگاه دیدار کردیم و هر دو را دوست داشتیم. پیشنهاد مالی بارسلونا بیشتر بود اما ما می خواستیم بهترین پروژه را انتخاب کنیم و مارسلو و کاسمیرو با من صحبت کردند و به من در گرفتن این تصمیم کمک زیادی کردند. "

وینیسیوس روند درمان مصدومیت خود را طی می کند و هنوز تحت هدایت زین الدین زیدان به میدان نرفته است اما معتقد است که می تواند تفاوت های بین این مربی و سانتیاگو سولاری را ببیند. او ادامه داد: " کاسمیرو به من گفت که وقتی زیدان صحبت می کند او کمی عصبی می شود. نحوه صحبت کردن زیدان کاملا با سولاری متفاوت است. او یک اسطوره که همیشه پیروز بوده و بسیار خاص است. او به من گفته که نگران مصدومیت نباشم تا بتوانم قوی تر به میادین بازگردم. "

1070