نظرسنجی شورای نظارت بر صداوسیما درخصوص حذف فردوسی‌پور

نظرسنجی شورای نظارت بر صداوسیما درخصوص حذف فردوسی‌پور

وبسایت رسمی فوتبالی - در پی پروژه حذف عادل فردوسی پور از برنامه ۹۰، نمایندگی قوه مجریه در شورای نظارت بر سازمان صداوسیما نظر سنجی‌ درخصوص تغییر مجری برنامه ۹۰ ایجاد کرد.

به گزارش  فوتبالی و به نقل از خبرورزشی، نمایندگان رییس جمهور در شورای نظارت بر سازمان صداوسیما مطابق اصل ۱۷۵ قانون اساسی و مصوبات مجمع تشخیص مصلحت نظام، موظف به نظارت بر حُسن اجرای کلیه امور سازمان صداوسیما و حفاظت و حمایت از حقوق مخاطبان هستند.

به همین منظور پایگاه اطلاع‌رسانی نمایندگی قوه مجریه در شورای نظارت بر سازمان صداوسیما به آدرس scib.ir با هدف نظارت همگانی، حکمرانی مشارکتی و ایجاد شفافیت سازمانی راه‌اندازی شده تا ضمن انتشار مکاتبات نمایندگان رییس جمهور با دبیرخانه شورا و رییس سازمان صداوسیما، شکایات افراد حقیقی و حقوقی را دریافت و از شورای نظارت پیگیری کند و با انجام نظرسنجی، از نظرات مردم در تصمیم‌گیری‌ها استفاده کند.

پایگاه اطلاع‌رسانی نمایندگی قوه مجریه در شورای نظارت بر صداوسیما اولین نظرسنجی عمومی‌ای که برگزار کرده و نتایجش را منتشر و در شورای نظارت بر صداوسیما طرح خواهد کرد، درباره‌ برکناری عادل فردوسی‎پور از برنامه‌ی ۹۰ است.