هازارد: پیش از تصمیم گیری درباره رئال مادرید می خواهم به چلسی برای قهرمانی در لیگ اروپا کمک کنم

هازارد: پیش از تصمیم گیری درباره رئال مادرید می خواهم به چلسی برای قهرمانی در لیگ اروپا کمک کنم

سایت رسمی فوتبالی - ادن هازارد می گوید که قصد دارد پیش از انجام مذاکرات با رئال مادرید و تصمیم گیری برای این انتقال به چلسی برای قهرمانی در لیگ اروپا کمک کند. 

به گزارش فوتبالی، زین الدین زیدان پس از بازگشت به رئال مادرید قول داده که شرایط را در این تیم تغییر دهد و منابع زیادی ادعا کرده اند که اولین هدف مادریدی ها خرید ادن هازارد است که پیش از این نیز انتقال به سانتیاگو برنابئو را یک رویا تلقی کرده بود. چسی این هفته پیشنهاد رسمی رئال مادرید برای جذب هازارد را رد کرده است. بازیکن بلژیکی روز سه شنبه در کمپ تمرینی تیم ملی این کشور درباره انتقال به رئال مادرید گفت: " در حال حاضر به این موضوع فکر نمی کنم. می خواهم در چند ماه پیش رو با چلسی بدرخشم و برای قهرمانی در لیگ اروپا تلاش کنم. این هفته به بلژیک فکر می کنم و سپس به چلسی برمیگردم. پس از آن باید ببینیم که چه پیش خواهد آمد. "

مائوریتزیو ساری پیش از این گفته بود که نگران احتمال جدایی هازارد نیست چرا که تنها بازیکنانی را می خواهد که واقعا می خواهند برای چلسی بازی کنند. هازارد 28 ساله فصل آینده وارد آخرین سال قرارداد خود با آبی پوشان لندنی می شود. این هافبک معتقد است که دو ماه پیش رو برای این باشگاه بسیار مهم است. او در این باره اظهار داشت: " ما می توانیم قهرمان لیگ اروپا شویم. باید قهرمان این رقابت ها شویم یا این که در انتهای فصل در جمع 4 تیم صدر جدول قرار بگیریم تا فصل آینده در لیگ قهرمانان حضور داشته باشیم. "

1070