گزینه مدنظر PSG در صورت جدایی نیمار و امباپه

گزینه مدنظر PSG در صورت جدایی نیمار و امباپه

به گزارش "ورزش سه"، رئال در چندین نوبت برای جذب نیمار اقدام کرده اما نتوانسته در جذب او موفق عمل کند و کیلیان امباپه نیز دو سال پیش تا آستانه پیوستن به رئال نیز پیش رفت اما در نهایت ترجیح داد راهی پی اس جی شود. هم نیمار و هم امباپه، دو گزینه غیرقابل جانشین در باشگاه پاریسی هستند و مدیران قطری پی اس جی روی آنها برای پیش بردن پروژه های باشگاه، حساب ویژه ای باز کرده اند؛ با این حال شایعات علاقه رئال به آنها پس از بازگشت زیدان کاملا جدی است.

روز گذشته یک نشریه فرانسوی از قول یکی از اطرافیان امباپه فاش ساخت که او در رویای بازی برای رئال است و مارکا هم دو روز پیش خبر از چراغ سبز نیمار برای پیوستن به رئال داده بود.

در همین رابطه امروز آاس ادعا کرد که در صورت جدایی هر یک از این دو بازیکن، پی اس جی برای جذب آنتوان گریزمان، ستاره فرانسوی اتلتیکو اقدام خواهد کرد. بازیکنی که فصل گذشته شایعات زیادی در مورد انتقالش به بارسا به گوش می رسید و در نهایت تصمیم به ماندن در اتلتیکو گرفت؛ ولی پس از شکست اخیر مقابل یووه و حذف از لیگ قهرمانان، از تصمیمش پشیمان است و به جدایی از تیم اسپانیایی می اندیشد.

گویا رقم فسخ قرارداد او در ماه ژوئن از 200 به 120 میلیون یورو کاهش خواهد یافت و سران پی اس جی در صورت جلب رضایت گریزمان می توانند با پرداخت این مبلغ، او را به خدمت بگیرند.