رادوشویچ: خوشحالم در محبوب ترین تیم آسیا بازی می کنم

رادوشویچ: خوشحالم در محبوب ترین تیم آسیا بازی می کنم

وب سایت رسمی فوتبالی- به اعتقاد گلر دوم سرخ ها، پرسپولیس محبوب ترین تیم آسیا است و وی از حضور در این تیم احساس رضایت می کند.


به گزارش فوتبالی و به نقل از خبر ورزشی، در نيمه‌ دوم‌ بازی سپيدرود‌ و ‌پرسپوليس،‌ ميزبان‌ که ‌ 3‌گل ‌از‌ مهمان‌ سرشناس ‌خود‌ خورده ‌بود ‌و‌ چيزی ‌برای ‌از دست ‌دادن‌ نداشت ‌سراپا‌ حمله‌ شد ‌و ‌موقعيت‌های خوبی ‌هم ‌به ‌دست ‌آورد. ‌در‌ همين‌ گير‌و‌ دار‌ يک ‌پنالتی هم‌ نصيب‌ سپيدرودی ‌ها‌ شد ‌که ‌محمد ‌غلامی ‌پشت ‌توپ ‌ايستاد‌ ولی ‌بوژيدار‌ رادوشوويچ‌ آن ‌را‌ به ‌زيبایی مهار‌کرد.‌ شنيدن‌ تازه‌ترين‌ حرف‌های سنگربان ‌پرسپوليس ‌خالی از‌ لطف ‌نيست‌.‌

‌از‌ ضربه ‌پنالتی ‌محمد‌ غلامی آغاز ‌کنيم. ‌خيلی ‌خوب ‌دستش‌ را‌ خواندی ،‌توضيح‌ می ‌دهی؟
به هر حال آنالیزورهای ما همه بازی ها و بازیکنان را آنالیز می کنند و خودم هم حدس می زدم کجا می زند. البته کار خاصی  نکردم و فقط به وظیفه ام عمل کردم.

‌اين ‌نشان‌ از ‌تواضع ‌تو‌ دارد. ‌در‌ اين ‌ديدار‌ چند ‌واکنش‌ فوق‌العاده‌ هم ‌داشتی.
خوشحالم در محبوب ترین تیم ایران و آسیا بازی می کنم. وقتی برای پرسپولیس به زمین می روی باید با تمرکز 100 درصدی و تمام توان بجنگی تا شرمنده و مغلوب نباشی. این ذهنیت من و همبازیانم در پرسپولیس است.

‌در ‌غياب ‌عليرضا ‌بيرانوند‌ عملكرد‌ خيلی ‌خوبی داشتی.
ما همگی یک تیم هستیم. تلاش می کنیم پرسپولیس موفق شود و این از همه چیز مهم تر است.

‌سپيدرود‌ رشت‌ را‌ چطور‌ ديدی؟
نیمه اول بازی خوبی ارائه کردیم و نیمه دوم تیم حریف به لطف تماشاگرانش نمایش خوبی ارائه داد. خوشحالم بردیم و با برد به تعطیلات می رویم.

‌با ‌اين ‌3‌امتياز‌ صدرنشين ‌ليگ‌ برتر ‌شديد.‌ فكر ‌می ‌کنی بتوانيد ‌باز ‌هم‌ قهرمان ‌ليگ‌برتر ‌شويد؟
ما در پرسپولیس بازی به بازی فکر می کنیم. هدف همه ما قهرمانی در لیگ برتر است اما باید بازی به بازی جلو برویم.

‌حالا ‌که‌ بازی ‌به ‌بازی ‌فكر‌ می ‌کنيد ‌می خواهم ‌بپرسم ‌نتيجه‌ شهرآورد 1۰‌ فروردين‌ چه‌ می شود؟
نتیجه شهرآورد چه می شود؟ حدس زدن آن راحت نیست ولی همین قدر بگویم بازیکنان پرسپولیس شخصیت برد دارند. بچه های پرسپولیس برای هر توپ می جنگند و این خیلی اهمیت دارد.

‌اين‌ جنگندگی ‌را‌ برانكو‌ به ‌تيم‌ تزريق ‌کرده‌ است؟
هر مربی سبک خاص خودش را دارد. برانکو مربی بزرگی است که شخصیت قوی هم دارد. پرسپولیس تحت هدایت برانکو و با این بازیکنان شخصیت پیروزی  دارد و به راحتی تسلیم نمی شود.

‌راستی ‌دلت ‌برای ‌کرواسی تنگ ‌نشده؟
بعد از تعطیلی تمرینات به کرواسی می رویم ولی در کل برای ما فوتبالیست های حرفه ای این مسائل طبیعی است. فوتبال شغل ماست و این دلتنگی ها هم وجود دارد.

4344