پیوس: علیپور بهترین مهاجم ایران است

پیوس: علیپور بهترین مهاجم ایران است

وب سایت رسمی فوتبالی- پیشکسوت پرسپولیس معتقد است علی علیپور در حال حاضر بهترین مهاجم ایران است.

پرسپوليس ‌تهران ‌با‌ برتری ۳ بر ‌۱ مقابل‌ سپيدرود ‌در ‌رشت ۴۵ امتيازی شد ‌و ‌به ‌صدر‌ جدول ‌رسيد.‌ شاگردان‌ برانكو ‌قبل ‌از ‌تعطيلات ‌عيد ‌نوروز ‌و‌ شهرآورد ‌ 89‌برد ‌شيرينی ‌کسب ‌کردند‌ و... ‌در‌ همین راستا صحبت های فرشاد پیوس را می خوانیم. مردی ‌که ‌سابقه ‌مربيگری در‌سپيدرود‌ رشت ‌را‌ نيز ‌در‌ کارنامه ‌داشته‌ و ‌توانسته‌ اين ‌تيم‌ را ‌از ‌ليگ ‌دسته ‌دوم‌ به ‌ليگ‌ يک ‌بياورد.‌

‌آقا فرشاد ‌بازی ‌سپيدرود‌ و‌ پرسپوليس‌ را‌ ديديد؟
پرسپولیس بازی را خیلی خوب شروع کرد. شاگردان برانکو نیمه اول را با قدرت آغاز کرده و 3 گل هم زدند اما نیمه دوم سپیدرود به خودش آمد و یک گل را جبران کرد.

‌می‌دانيم‌ در‌ سپيدرود‌ مربيگری ‌کرده‌ايد ‌و‌ خاطرات‌ خوبی ‌هم ‌از‌ اين ‌تيم‌ داريد.‌ سپيدرود ‌را‌ چطور‌ ديديد؟
سپیدرود تیم دوست داشتنی با هوادارانی پرشور و بامعرفت است. هرگز دوران کار در این تیم و طرفدارانش را فراموش نمی کنم ولی به نظر می رسد در حال حاضر با مشکلات فراوانی رو به رو باشد.

‌کم‌ نيستند‌ کسانی ‌که ‌از‌ حالا‌ سپيدرود‌ را‌ کانديدای ‌سقوط‌ به‌ دسته ‌پايين‌تر ‌می ‌دانند. اینطور نیست؟
خدا نکند این اتفاق بیفتد. من خیلی سپیدرود را دوست دارم و با این همه هوادار حیف است این تیم دوباره سقوط کند. امیدوارم مسئولان استان گیلان و شهر رشت به مشکلات این تیم رسیدگی کنند.

‌برگرديم ‌به ‌پرسپوليس،‌ علی عليپور ‌پس ‌از‌ بازی ‌با ‌السد‌ قطر‌ به‌ شدت ‌تحت‌ فشار‌ بود ‌و ‌با ‌گل ‌برگشت.‌ نظری‌نداريد؟
متأسفانه فوتبال ایران همین است. علی علیپور در حال حاضر بهترین مهاجم ایران است و در این شکی نیست. او بیش از همه می دود، می جنگد و زحمت می کشد و در آن صحنه بازی با السد قطر واقعاً خسته شده بود که تک به تک را نتوانست گل کند. هواداران پرسپولیس قدر این مهاجم بی حاشیه و گلزن را می دانند. علی هم نباید به این حواشی توجه کند و باید با قدرت به تمریناتش ادامه دهد. این انتقادات زمان ما هم بود.

‌به‌ عنوان ‌سؤال ‌آخر ‌فكر می ‌کنيد ‌در ‌شهرآورد ‌89‌برگ‌ برنده‌ پرسپوليس ‌کدام ‌بازيكن ‌باشد؟
پرسپولیس بازیکنان خوب و ارزشمندی دارد که همگی  تأثیرگذار هستند. علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده و علی علیپور فوق العاده هستند و می توانند جلوی استقلال خوش بدرخشند اما مهدی ترابی می تواند با تکنیک بالایش برگ برنده پرسپولیس در شهرآورد 89 باشد.

4344