گتوزو: دعوای بازیکنان، تلخی شکست را دو برابر کرد

گتوزو: دعوای بازیکنان، تلخی شکست را دو برابر کرد

به گزارش "ورزش سه"،  دیروز در استادیوم سن‌سیرو و در دربی شهر میلان بین دو تیم اینتر و آث میلان که به دلامدونینا مشهور است، یکی از مهم‌ترین اتفاقات بازی که جنجال زیادی برانگیخت درگیری دو بازیکن میلان در زمین بود. فرانک کسیه، بازیکن 22ساله اهل ساحل عاج و لوکاس بیگلیا، بازیکن 33ساله آرژانتینی میلان در حین بازی با هم درگیر شدند، طوریکه هم‌تیمی‌های آنها مجبور به دخالت شدند تا با تلاش زیاد آنها را از هم جدا کنند.

 اتفاقی که گنارو گتوزو، سرمربی میلان را آنچنان عصبانی کرده بود که بعد از بازی از آن به عنوان حادثه‌ای غیر قابل قبول یاد کرد و گفت از این ماجرا ناراحت‌تر است تا شکستی که در دربی مقابل حریف ازلی تیمش، اینتر، متحمل شده است.

فرانک کسیه که تازه تعویض شده بود از حرفی که بیگلیای روی نیمکت نشسته به او زده بود آنچنان عصبانی شده بود که چندین نفر از هم‌تیمی‌هایش قادر به ممانعت از حمله او به سمت بیگلیا با هدف درگیری نبودند.

گتوزو بعد از بازی به خبرنگاران گفت:" شکستی که من را خیلی آزار می‌دهد ماجرا کسیه و اتفاقاتی است که روی نیمکت ما شاهدش بودیم. من چنین چیزی را نمی‌توانم بپذیرم. این با فلسفه فوتبالی من در تضاد است. اخلاق تیمی و گروهی چنین حرکاتی را نمی‌پذیرد".

سرمربی میلان در ادامه گفت:" در رختکن احترام همه بازیکنان باید حفظ شود. بله، آن حرکات غیر قابل قبول است. این مسائل برای من خیلی ارزش دارد و برای همین است که می‌گویم شکست در بازی امروز برای من تلخی دو برابر داشت".