میلان 2-3 اینتر: شهر میلان دوباره آبی شد

میلان 2-3 اینتر: شهر میلان دوباره آبی شد

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان لوچانو اسپالتی که در هفته های اخیر پرفراز و نشیب ظاهر شدند، در دیدار امشب مقابل رقیب همشهری نمایش خوبی داشتند و در نهایت توانستند به یک پیروزی مهم برسند. 

اینتر بازی را بهتر آغاز کرد و تنها سه دقیقه از بازی گذشته بود که به گل رسید. ارسال ایوان پریشیچ از سمت راست روی تیر دوم به لائوتارو مارتینس رسید و ضربه سر او در مقابل دروازه به ماتیاس وسینو رسید و او هم با یک ضربه والی، توپ را به سقف دروازه دوناروما کوبید.

بعد از این گل میلانی ها رفته رفته ابتکار عمل را در دست گرفتند و در دقیقه 8 اولین موقعیت جدی شان را روی دروازه حریف ایجاد کردند اما ضربه خطرناک پاکتا را سمیر هاندانوویچ با یک واکنش خوب برگشت داد.

حملات میلانی ها ادامه پیدا کرد اما دفاع منسجم اینتری ها مانع از ایجاد موقعیت روی دروازه این تیم شد. در ادامه بازی متعادل شد و چیزی نمانده بود که اینتر در دقیقه 17 به گل دوم برسد اما مدافعان میلان هر طوری بود توپ را دفع کردند.

در دقیقه 20، پاکتا بار دیگر صاحب موقعیت شد اما این بار هم ضربه سر او راهی به چهارچوب دروازه اینتر پیدا نکرد. رفته رفته بار دیگر میلان بر بازی مسلط شد و در دقیقه 25، ایلکای چالهان اوغلو می توانست گل تساوی را به ثمر برساند اما شوت را هم هاندانوویچ مهار کرد.

5 دقیقه بعد، اینتر صاحب یک موقعیت عالی برای زدن گل تساوی شد اما وسینو با یک ضربه بد، توپ را با اختلاف به بیرون زد.

در دقایق پایانی نیمه اول دو تیم نمایش متعادلی داشتند اما در دقیقه 41 این اینتری ها بودند که می توانستند به گل دوم برسند ولی ضربه سر اشکرینیار روی ارسال بروزویچ، راهی به چهارچوب دروازه میلان پیدا نکرد. در دقیقه 45، روی ارسال خطرناک چالهان اوغلو، میلان می توانست به گل تساوی برسد اما در نهایت تنها یک ضربه کرنر نصیب آنها شد و نیمه اول با همان یک گل به سود اینتر به پایان رسید.

نیمه دوم را هم اینتر بهتر آغاز کرد و بعد از اینکه یک موقعیت خوب را در همان دقایق ابتدایی از دست دادند، این استفان دی فری بود که در دقیقه 51، حساب کار را 2-0 کرد.

روی یک ضربه کرنر بود که ارسال پولیتانو در مقابل دروازه میلان به دی فری رسید و او هم با یک ضربه سر کار را تمام کرد.

میلانی ها که چیزی برای از دست دادن نداشتند، پیش کشیدند و در دقیقه 57، یکی از گل های خورده را جبران کردند. این بار هم روی ضربه آزاد بود که ارسال چالهان اوغلو در محوطه جریمه اینتر به تیمو باکایوکو رسید و او هم با یک ضربه سر مقتدرانه، دروازه نرآتزوری را باز کرد.

حملات میلانی ها ادامه داشت اما این اینتر بود که می توانست در دقیقه 65 به گل سوم برسد ولی واکنش خوب دوناروما، دروازه میلان را بسته نگه داشت. اما تنها یک دقیقه بعد، اینتر صاحب یک ضربه پنالتی شد.

خطای کاستایخو روی پولیتانو در محوطه جریمه میلان باعث شد تا داور نقطه پنالتی را نشان بدهد. لائوتارو مارتینس پشت ضربه قرار گرفت و با یک ضربه دقیق به گوشه دروازه، اختلاف را به دو گل افزایش داد.

اما این نتیجه هم چندان پایدار نبود و در دقیقه 71، میلان به گل دوم رسید. باز هم روی یک ضربه کرنر بود که ارسال سوسو، بعد از پاس کوتاه چالهان اوغلو، با دخالت دی آمبروسیو می توانست به هاندانوویچ برسد اما موساکیو با حضور به موقع، توانست گل دوم روسونری را وارد دروازه اینتر کند.

در ادامه هر دو تیم تلاش زیادی کردند تا به گل های بعدی برسند، به ویژه میلانی ها که نمی خواستند به هر ترتیب ممکن در این دیدار بازنده شوند اما موفق به زدن گل سوم نشدند. در دقایق پایانی، داور خطای کونتی روی مارتینس را با کارت قرمز جریمه کرد اما بعد از استفاده از VAR، تصمیمش را تغییر داد و تنها به دادن یک کارت زرد به بازیکن میلان اکتفا کرد.

در ثانیه های پایانی بازی، کوترونه می توانست گل تساوی را برای میلان بزند اما حضور به موقع دی آمبروسیو دروازه اینتر را نجات داد و بازی با برتری 3-2 نرآتزوری به پایان رسید.