صنعت نفت سلطان کسب تساوی ها

صنعت نفت سلطان کسب تساوی ها

وبسایت رسمی فوتبالی - تیم فوتبال صنعت نفت با کسب یک تساوی دیگر تعداد تساوی هایش را به عدد 15 رساند .

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان امروز در ورزشگاه شهدای شهر قدس در دیداری که  با نهایت تاسف هیچ پخش تلویزیونی نداشت توانست در دقایق انتهایی بازی از یک شکست فرار کند و با کسب پانزدهمین تساوی در صدر جدول تعداد کسب تساوی ها قرار بگیرد. حالا آنها با 2 تساوی بیشتر نسبت به ماشین سازی بیشترین تعداد تساوی را در جدول را تاکنون به خود اختصاص داده اند.

 این بازی ابتدا با حملات پیکان آغاز شد و این سعید واسعی بود که توانست گل اول این دیدار را در دقیقه 27 به ثمر برساند تا این نیمه با همین نتیجه یک بر صفر به سود پیکان خاتمه بپذیرد.

در نیمه دوم نفتی ها موفق شدند که در نهایت مزد حملات خودشان را در دقایق پایانی بازی بگیرند و توسط ماکومبا کانجی مهاجم اهل سنگال خودشان به گل برسند در شرایطی که بارش باران و سردی هوا کاملا بر کیفیت این دیدار تاثیر گذاشته بود.

 شاگردان پائلو سرجیو  حالا طی 22 بازی که به میدان رفته اند 15 تساوی  ، دو برد و 5 باخت را به نام خود ثبت کرده اند .  تا کنون هیچ تیمی در فاصله 8 هفته به پایان لیگ صاحب این تعداد تساوی نشده است . به نوعی صنعت نفت آبادان  70 درصد از بازی هایش را با کسب تساوی از زمین خارج شده است. این در حالی است که در فصل 90-91  ذوب آهن با کسب 18 تساوی بیشترین تعداد تساوی ها را به نام خودش ثبت کرده است و اصلا بعید نیست اگر نفتی ها با همین فرمان جلو بروند می توانند رکورد کسب مساوی را در ادوار لیگ برتر از آن خودشان کنند.

1984