ساری: این بهترین 45 دقیقه فصل چلسی بود

ساری: این بهترین 45 دقیقه فصل چلسی بود

به گزارش "ورزش سه"، آبی های لندن در روزی که موقعیت های فراوانی را از دست دادند، با دو گل مغلوب اورتون شدند اما ساری از نمایش نیمه اول تیمش رضایت دارد.

ساری گفت: "فکر می کنم شرایط روشن است. ما احتمالا بهترین 45 دقیقه فصل خود را در نیمه اول ارائه دادیم و پس از آن ناگهان در آغاز نیمه دوم روند ما متوقف شد و عملکرد دفاعی تیم باعث شد ما دچار مشکل شویم.

وضعیت روشن است و مشکل ما فیزیکی نیست زیرا اگر اینگونه بود اتفاقات باید در کسری از ثانیه رخ می داد نه به صورت تدریجی. توضیح دادن این شرایط و تغییرات برای بازیکنان دشوار است.

چلسی باید از شانس های خود استفاده کند، اما گرچه ما شش یا هفت موقعیت گلزنی داشتیم، اما این اتفاق رخ نداد. مهم ترین موضوع این است که ما بتوانیم موقعیت خود را در جریان مسابقه حفظ کنیم.

از دست رفتن شانس سهمیه؟ اگر شما در مورد نیمه دوم صحبت می کنید، این فرضیه درست است اما در نیمه اول ما می توانستیم به گل برسیم. اگر ما هشت بازی باقیمانده مانند نیمه اول بازی کنیم، رخ دادن همه اتفاقی ممکن است. من در مورد ذهنیت نگران هستم، اما ما بهترین 45 دقیقه فصل را بدون دادن اجازه حتی یک شوت به حریف ارائه دادیم اگر ما قرار باشد مانند نیمه دوم بازی کنیم، مشکلاتی خواهیم داشت."