محمدامین رضایی: یک سال نشد آب خوش از گلوی نساجی پایین برود/ به استقلال گل نزدیم چون روحیه بالایی نداشتیم

محمدامین رضایی: یک سال نشد آب خوش از گلوی نساجی پایین برود/ به استقلال گل نزدیم چون روحیه بالایی نداشتیم

وب سایت رسمی فوتبالی- محمدامین رضایی، دروازه‌بان تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: سه سال است که در تیم نساجی حضور دارم و یک سال نشد که آب خوش از گلوی این تیم پایین برود.

به گزارش فوتبالی، محمدامین رضایی در گفت‌وگویی با اشاره به شکست تیمش برابر استقلال تهران گفت: ما برای این بازی برنامه فنی داشتیم، ولی به دلیل مشکلات روحی و روانی نتوانستیم بازی همیشگی خودمان را انجام دهیم. نساجی در اکثر بازی‌ها گل زده، ولی در این بازی گل نزدیم، چون روحیه بالایی نداشتیم. متأسفانه اتفاقاتی افتاده است که روی مسائل روحی و روانی بازیکنان تأثیر گذاشته است.

وی با بیان اینکه بازیکنان نساجی نگران آینده هستند، تأکید کرد: فوتبال شغل ماست و باید نگران آینده باشیم. البته در این سال‌ها با چنین مشکلاتی بارها روبه‌رو شده‌ایم. من سه سال است که در نساجی هستم و هر چند ماه یک بار مشکلاتی را در مورد مدیریت، کادر فنی، مسائل مالی و ... تجربه کرده‌ام. در این مدت یک سال نشد که آب خوش از گلوی نساجی پایین برود.

دروازه‌بان تیم فوتبال نساجی همچنین در مورد لغو تمرین امروز (یکشنبه) شاگردان مجید جلالی تصریح کرد: با این روحیه بازیکنان، فایده‌ای نداشت که تمرین کنیم، چون ممکن بود مصدوم شویم. فوتبال ایران 99 درصد به مسائل روحی و روانی مربوط می‌شود و امیدوارم که مشکلات هر چه زودتر برطرف شود.

7655