پیش‌بازی پیکان - نفت آبادان؛ این بار بازی ناتمام نمی‌ماند!

پیش‌بازی پیکان - نفت آبادان؛ این بار بازی ناتمام نمی‌ماند!

سایت رسمی فوتبالی - ورزشگاه شهر قدس یکشنبه 26 اسفند ساعت 16:30 میزبان تقابل دو تیم پیکان و صنعت نفت آبادان در آخرین بازی از هفته بیست و دوم لیگ برتر خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، نفت که در نیم فصل دوم رنگ پیروزی را ندیده به مصاف پیکانی می رود که در هفته های اخیر کاملا سرحال بوده و با کسب هفت امتیاز از سه بازی اخیرش کاملا روی فرم قرار گرفته است. بازیکنان فرکی با سه کلین شیت پیاپی به این بازی می رسند و به نظر می رسد که پیکان روی قدرت دفاعی خود در ادامه فصل حساب ویژه ای باز کرده در حالی که نفت با مربیگری سرجیو خطر نفت مسجدسلیمان و ذوب آهن را بیخ گوش خود حس می کند و برای پیروزی در این بازی خارج از خانه حاضر خواهد شد. هر چند که شاید هدف دو تیم در شرایط فعلی بقا در لیگ برتر باشد اما مطمئنا همه دوست دارند که به عنوان آخرین بازی سال 97 یک بازی دیدنی را شاهد باشند. باید دید که در این بازی آیا نفت می تواند برای اولین بار در سه ماه اخیر رنگ برد را ببیند یا نه.

تقابل قبلی: سرنوشت بازی رفت دو تیم در هفته هفتم لیگ برتر خیلی عجیب بود چرا که حمله هواداران تیم نفت به کمک داور در دقیقه 88 باعث شد که بازی ناتمام بماند و در نهایت کمیته انضباطی رای به پیروزی پیکان با نتیجه سه بر صفر داد.‌تا قبل از آن اتفاق بازی با نتیجه یک بر یک پیگیری می شد. آن اتفاق باعث شد که پیکان سه امتیاز در جدول لیگ کسب کند.

شرایط دو تیم در جدول: این بازی را به نوعی می توان جدال فرار از قعر جدول دانست چرا که هر کدام از دو تیم پیروز شود خیالش تا حد زیادی از بابت بقا در لیگ امسال راحت خواهد شد.پیکان با 23 و نفت با 20 امتیاز در رده های یازدهم و دوازدهم جدول قرار گرفته اند.پیکان در صورت پیروزی می تواند تا رده هفتم جدول بالا بیاید و به نوعی خیالش را در ادامه فصل راحت کند. نفت نیز در صورت پیروزی اختلافش را با تعقیب کنندگانش نظیر ذوب آهن و نفت مسجدسلیمان افزایش خواهد داد.